Albalact – profit dublu in primele 9 luni ale lui 2013 comparativ cu anul trecut

Albalact – profit dublu in primele 9 luni ale lui 2013 comparativ cu anul trecut

Cifra de afaceri a Albalact raportata pentru primele noua luni ale lui 2013 este cu 25% mai mare decat cifra de afaceri raportata in aceeasi perioada a anului trecut, arata un comunicat din partea producatorului de lactate. Astfel, daca in aceeasi perioada a anului trecut, Albalact inregistra o cifra de afaceri de 247.002.943 lei, anul acesta cifra de afaceri este de 307.918.975 lei. Profitul obtinut de Albalact in ultimele noua luni este de 5.429.675 lei, aproape dublu fata de profitul inregistrat aceeasi perioada din 2012 (2.719.842 lei).

Cresterea cifrelor Albalact este datorata extinderii portofoliului de branza de vaci si a celui de iaurt. Pentru prima categorie de produs, Albalact a introdus sub-brandul Raraul, iar pentru iaurturi Zuzu Bifidus Snack si Fruzu. In toamna acestui an, tot cu brand-ul Raraul, Albalact a intrat si pe segmentul ”ready meal” si a lansat Raraul MBS - mamaliguta cu branza de vaci si smantana. Extinderile de portofoliu au adus compania Albalact pe locul 2 in topul producatorilor de branza proaspata de vaci si in topul primilor 3 producatori de iaurt din Romania (conform datelor A.C. Nielsen, Septembrie 2013).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related