Ce alegeri fac parintii pentru copiii lor in fata raftului?

Ce alegeri fac parintii pentru copiii lor in fata raftului?

"Mami, mami, imi iei si mie jucaria aia?". Daca n-ati auzit rugamintea asta in fata unui raft de magazin, cu siguranta ati purtat conversatia asta cu propriii copii. Stim ca pustii au o preferinta pentru o anumita ciocolata si vor sa poarte doar hainele produse de cateva branduri, dar discutia despre subiectul asta n-a mers niciodata mai departe de o dezbatere intre parinti, la o cafea. Cel putin in Romania. Open-I Research a initiat, pentru prima data pe plan local, un studiu care analizeaza alegerile parintilor pentru copiii lor in functie de ce cred ei ca e mai bun pentru acestia. O sa vorbim despre studiu pe larg la Brand Activation Strategy 2013.

Top Kids Brands este realizat in urma unui studiu realizat de Open-I Research la initiativa Itsy Bitsy FM.

Copiii reprezinta un segment important de consumatori si de aceea dorim sa intelegem care sunt brandurile reprezentative, explica Adina Nica (Fondator, Open I). Indexul Top Kids Brands include viziunea parintilor (cei care in final cumpara produsele pentru copii) atat despre ce cred ei ca este benefic, sanatos pentru copil, cat si ce considera ca le place mai mult copiilor. Top Kids Brands include atat un top detaliat din categoria food&beverages (Top notorietate, Top marci benefice, Top marci sanatoase, Top marci placute de copii, Top marci de tradite in produse pentru copii), cat si un top al notorietatii marcilor din toate categoriile pentru copii. In categoria food&beverages, topul isi propune sa faca o diferentiere intre evaluarile rationale ale parintilor si asocierile spontane, bazate mult pe emotional.

Brand Activation Strategy2013 este o conferinta ce face parte din seria de evenimente SMARK KnowHow. Evenimentul este activat de VERLA, furnizori de incredere sunt ODS, iar strategi ai datelor sunt Spoon Media. Transportatorul oficial este Air France, iar creative food partner este frufru. Evenimentul este sustinut de 360 Revolution, Trade Media, Casa de Traduceri si Agrafa.

Partenerii media ai evenimentului sunt: IQads, Realitatea.net, 24 FUN, Forbes, Cariere, The Institute, HotNews, Magazinul Progresiv, Catavencii, Zumzi, Piata, Ziare.com, Business24, Port.ro, Money Magazine, Money.ro si Radio Guerrilla.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Spoon Media

Spoon a inceput in 2003 ca o agentie de strategie de media dar a evoluat diversificandu-si serviciile catre o agentie de comunicare digitala si media. Obiectivul Spoon este sa combine experienta de analisti de date... vezi detalii »

Casa de Traduceri

Toti stim ca cel mai bine ne simtim acasa. Noi credem ca, exact ca oamenii, cuvintele au locurile lor, locuri in care se potrivesc cel mai bine si in care se simt ca acasa. Intelegem ca mutarile nu sunt niciodata... vezi detalii »

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related