Studiu MEDNET: Produsele marca proprie, in topul preferintelor romanilor

Studiu MEDNET: Produsele marca proprie, in topul preferintelor romanilor

Un studiu MEDNET realizat online in perioada 17 – 24 septembrie 2013 arata ca marea majoritate a locuitorilor din mediul urban (94,2%) au consumat in ultimul an produse comercializate sub marca proprie a unui magazin. Rezultatele studiului indica o crestere de aproximativ 20% a numarului celor care au cumparat acest gen de produse comparativ cu luna septembrie a anului trecut. Esantionul studiului a fost de 710 persoane din mediul urban, cu varsta cuprinsa intre 18 si 55 de ani.

Cele mai cautate categorii de produse marca proprie au fost lactatele (lapte, iaurt, smantana etc), achizitionate de mai mult de jumatate dintre locuitorii din mediul urban (52,6%). In topul produselor marca proprie preferate de romani se mai numara painea si produsele de panificatie (cumparate de 44,7%) si dulciurile (achizitionate de 41,7% dintre respondenti). La polul opus se afla articolele de vestimentatie si bauturile alcoolice, cumparate de 16,3%, respectiv 8,0% din totalul consumatorilor de produse marca privata.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related