Primele rezultate Black Friday de pe 22 noiembrie de la Domo si F64

Primele rezultate Black Friday de pe 22 noiembrie de la Domo si F64

Black Friday a debutat la Domo cu vanzari de 4 milioane de euro, inregistrate pana la ora 12.00 in cele 97 de magazine din reteaua Domo Retail, informeaza un comunicat emis de DC Communication. Pana la ora 12.00, F64 a inregistrat comenzi in valoare totala de peste 1 milion de euro, conform unui comunicat emis de 2Active PR.

La Domo, pe categoria televizoarelor, unele dintre cele mai dorite produse de catre consumatori de Black Friday, vanzarile pana la ora 12.00 au fost de peste 6.000 de televizoare. Desi s-au epuizat stocurile pentru anumite modele, Domo continua promotiile prin suplimentarea ofertei de Black Friday cu noi produse la preturi reduse, pentru a raspunde interesului crescut pentru aceasta categorie. Categoria electrocasnicelor mari si mici a depasit 10.000 de bucati vandute pana la ora 12.00, dintre care peste 2.000 de masini de spalat, peste 1.500 de aparate frigorifice si peste 3.000 de aspiratoare. Pe segmentul dispozitivelor mobile, tabletele se afla in topul vanzarilor, fiind si produsele cele mai dorite de catre consumatori de Black Friday. Peste 3.500 de tablete au fost vandute in magazine pana la ora 12.00.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related