AmbiPur recompenseaza consumatorii cu 15.000 de premii instant

AmbiPur recompenseaza consumatorii cu 15.000 de premii instant

AmbiPur deruleaza pana pe 15 decembrie o campanie de informare cu privire la produsele sale in cadrul careia recompenseaza achizitia a doua produse, indiferent de valoarea lor, sau a unui produs AmbiPus in valoare de cel putin 20 lei, cu premii instant, informeaza un comunicat emis de ATELIER SAPTE.

Derulata de catre distribuitorul Interbrands Marketing&Distribution, prin intermediul agentiei de BTL Grup Sapte, campania AmbiPur ofera consumatorilor sai 15.000 de premii instant ce constau in produse AmbiPur, Lenor, Fairy, Mr Proper, Camay, Naturalesse sau magneti de frigider personalizati.

Pentru fiecare achizitie ce indeplineste conditiile comunicate, clientul extrage un loz razuibil de la standul de premiere aflat dupa casele de marcat pentru a descoperi premiul castigat. Toate lozurile sunt castigatoare, precizeaza reprezentantii agentiei pentru SMARK.

Comunicarea promotiei are loc direct in magazin. Astfel o hostessa va sta la raft si va explica mecanismul promotiei, si o alta va fi premia participanti la standul AmbiPur.

Lanturile de magazine in care se deruleaza campania sunt:

- Carrefour Bucuresti, Braila, Brasov, Cluj, Constanta, Iasi, Ploiesti, Sibiu;

- Cora Bucuresti si Cluj;

- Auchan Cluj, Constanta, Bucuresti, Pitesti, Craiova, Targu Mures, Timisoara;

- Real Deva, Bucuresti, Galati, Timisoara.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


WaveCrest

Ne place să credem că rolul principal al advertising-ului este de a crea relații puternice între branduri și oameni. De peste 20 de ani, la WaveCrest România (cunoscută anterior sub numele Grup Șapte și... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related