Proiectul "Schimba vechiul cu VEKA" a ajutat la identificarea nevoilor consumatorilor cu privire la profilele PVC

Proiectul "Schimba vechiul cu VEKA" a ajutat la identificarea nevoilor consumatorilor cu privire la profilele PVC

VEKA Romania a desfasurat in perioada 1-27 octombrie proiectul "Schimba vechiul cu VEKA", informeaza un comunicat emis de GolinHarris. Utilizatorii site-ului www.fereastraveka.ro, au fost incurajati sa-si exprime motivele nemultumirii cu privire la ferestrele de tip termopan pe care le detin.

Din totalul celor 2121 de respondenti care au participat la proiect, 27% au mentionat ca detin actualele ferestre de maxim 5 ani, 42% intre 5 si 10 ani, 19% intre 10 si 20 de ani, iar 12% nu au schimbat ferestrele de peste 20 de ani.

Conform raspunsurilor participantilor la proiectul „Schimba vechiul cu VEKA”, 76% dintre respondenti se confrunta cu fenomenul deformarii tamplariei.  Fenomenul deformarii atrage dupa sine si imposibilitatea de a mai inchide corect fereastra tamplariei, problema cu care se confrunta 45% dintre respondenti. Factorii extremi de mediu, precum inghetul sau canicula (fenomene meteorologice specifice climei din Romania), actioneaza in timp asupra tamplariei si o deterioreaza, cauzand probleme majore.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related