ING Bank Romania a implementat un serviciu care permite identificarea unui client pe baza amprentei vocale

ING Bank Romania a implementat un serviciu care permite identificarea unui client pe baza amprentei vocale

Nuance Communications a dezvoltat pentru ING Bank Romania serviciul Voice Biometrics, informeaza un comunicat emis de THE PRACTICE. Prin intermediul serviciului, clientii se autentifica rostind doar o fraza simpla. Sistemul recunoaste vocea, intelege cererea si ofera raspuns imediat sau ii directioneaza catre un operator pentru detalii suplimentare.

Implementat de ING Bank Romania, serviciul foloseste doua aplicatii complementare: identificare vocala (Voice Biometrics Authentication) si intelegerea exprimarii libere (Free Speech Call Steering). Pentru a activa serviciul, clientul isi inregistreaza amprenta vocala rostind fraza "La ING ma pot identifica prin vocea mea". La urmatorul apel dupa inregistrare, propozitia ofera acces imediat la sistem. La intrebarea "Va rog sa-mi spuneti cu ce va putem ajuta?", folosind tehnologia de intelegere a limbajului natural (NLU), operatorul virtual intelege solicitarea clientului si ii ofera informatiile de care are nevoie. Clientul primeste pe loc informatii privind soldul contului, IBAN, rate credit, incasari recente, deblocare user HomeBank, cod Swift, adresa bancii, orar casierii si office-uri.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related