140 de speakeri confirmati la Bucuresti Business Days

140 de speakeri confirmati la Bucuresti Business Days

In perioada 10-11 decembrie va avea loc in Bucuresti, la sediul Universitatii Romano-Americane, cea de-a 13-a editie din suita evenimentelor Business Days.

Bucuresti Business Days va reuni 140 de speakeri confirmati, 32 de manifestari (conferinte, workshopuri, mese rotunde, sesiuni key-note) si 5 modalitati diferite de a experimenta generarea de oportunitati (sesiuni de business networking de tip microintalniri si open, acces gratuit la aplicatia de matchmaking).

“Prin editia Bucuresti Business Days, preocuparea noastra de a pune bazele unei culturi antreprenoriale sanatoase in Romania prinde contur in noi directii”, arata Laszlo Pacso (Coordonator Proiect). “O preocupare este centrata pe ideea crearii contextului unui dialog constructiv intre mediul de afaceri si cel academic, in special pentru a ajuta la diminuarea diferentei dintre ceea ce livreaza mediul academic si ceea ce are nevoie mediul de business. A doua preocupare este facilitarea posibilitatilor pentru administratiile locale sa interactioneze si sa gaseasca modalitati de implicare a mediului de business in implementarea strategiilor de dezvoltare a oraselor pe care le gestioneaza. O alta preocupare care prinde noi valente este suportul pe care il oferim antreprenorilor la inceput de drum. Facem acest lucru in special prin facilitarea dialogului cu antreprenori si manageri seniori, experimentati, pentru a primi business feedback la proiectele lor, in al doilea rand prin oferirea posibilitatilor de a-si testa ideea, serviciul sau produsul in cadrul evenimentelor Business Days si, nu in ultimul rand, oferindu-le posibilitatea de a-si promova afacerea cu intentia de a gasi parteneri si sustinatori atat la locul evenimentului, cat si pe canalele online si social media ale platformei Business Days. Vom incuraja in continuare dezvoltarea spiritului asociativ, cooperarea si generarea de oportunitati prin numeroase si imbunatatite facilitati de business networking atat la locul evenimentului, cat si online”, mai spune Lazlo Pacso.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related