Studiu Exact: Desi nemultumiti de reducerile aplicate, peste 50% dintre romani au facut cumparaturi cu ocazia Black Friday

Studiu Exact: Desi nemultumiti de reducerile aplicate, peste 50% dintre romani au facut cumparaturi cu ocazia Black Friday

Un studiu realizat de agentia de research Exact arata ca, anul acesta, romanii au profitat in numar mai mare de reducerile de Black Friday, comparativ cu 2012. Procentul celor care si-au achizitionat produse la reducere de Black Friday a fost de peste 50% in 2013 si de doar 31% in 2012, cele mai cumparate produse fiind electrocasnicele (24%), calculatoarele si accesoriile PC (18%), electronicele (13%). Studiul a fost realizat online, pe un esantion de 724 de respondenti din mediul urban, cu varste cuprinse intre 16 si 70 de ani.

Principalele magazine de unde romanii au cumparat de Black Friday sunt Emag (38%), Altex (12%) si Flanco (11%), ei achizitionand acelasi numar de produse ca si in 2012 pe care au cheltuit suma medie de 935 de lei, fata de 690 lei in 2012. Cumparaturile a 27% dintre respondenti se incadreaza in categoria 100 – 300 lei, 16% au cumparat produse cu preturi cuprinse intre 300 – 500 de lei si 11% produse cu preturi de 700 – 1000 lei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related