GSK isi analizeaza activitatea din ultimul an in Raportul de Responsabilitate Corporativa

GSK isi analizeaza activitatea din ultimul an in Raportul de Responsabilitate Corporativa

Cea de-a doua editie a Raportului de Responsabilitate Corporativa realizat de GSK a fost lansat astazi, fiind singurul raport de CSR pentru piata farmaceutica din Romania. Raportul de Responsabilitate Corporativa este un document care descrie contributiile companiei farmaceutice pe piata locala, valorile si felul in care aceasta isi ghideaza activitatea. Documentul acopera toate diviziile de business ale GSK in Romania: farma, consumer healthcare, distributie si productie, informeaza un comunicat emis de GSK.

Raportul vizeaza cele patru arii de interes pentru GSK Romania - sanatate, angajati, comportament etic si mediul inconjurator – si reprezinta o analiza realizata in urma consultarii partenerilor, precum autoritatile, medicii, asociatiile profesionale, ONG-urile din domeniu.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related