Teamnet anunta noua identitate de brand si directiile strategice pentru urmatorii cinci ani

Teamnet anunta noua identitate de brand si directiile strategice pentru urmatorii cinci ani

Integratorul IT&C Teamnet anunta noua identitate de brand, semnata de Brandtailors. Aceasta face parte dintr-un proiect de rebranding demarat in 2012 si vine in contextul transformarii Teamnet intr-un grup regional axat pe realizarea de proiecte tehnologice ample, cu impact asupra societatii, anunta un comunicat emis de McCann PR.

Noua identitate de brand a Teamnet are drept elemente distinctive culoarea puternica, rosul simbolizand curaj, dinamism si determinare, simbolul alpha si reteaua de puncte care pot fi conectate intre ele la fel cum tehnologia conecteaza societatea. Litera din alfabetul grecesc are asocieri puternice cu stiinta si este folosita ca simbol pentru reprezentarea diferitelor valori in domenii precum chimia, fizica, matematica si IT-ul. Ca simbol al brandului Teamnet, alpha ilustreaza conceptele de inovatie si leadership.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related