Narcis Horhoianu este noul Director de Marketing al HEINEKEN Romania

Narcis Horhoianu este noul Director de Marketing al HEINEKEN Romania
Sursa foto: businesswoman.ro

Incepand cu 1 februarie, Narcis Horhoianu va ocupa functia de Director de Marketing al HEINEKEN Romania, anunta un comunicat emis de McCann PR.

Anterior, aceasta functie a fost detinuta de Paul Markovits, din februarie 2010 pana in noiembrie 2013. In prezent, Paul Markovits este Consultant pentru The Network, retea de consultanta fondata in 2008.

Narcis Horhoianu a lucrat in ultimii 18 ani pentru Procter & Gamble, in functii de Manager Senior in cadrul departamenului de Marketing. In ultima sa pozitie, Marketing Director – Brand Operations Leader, a fost responsabil de coordonarea activitatilor privind comunicarea catre consumator si experienta de brand, cu extindere in toate tarile din Balcani. Inainte de aceasta, Narcis a detinut diverse functii, inclusiv de conducere, in aria de dezvoltare de brand si business, coordonand echipe multifunctionale si diversificate. Activitatea sa in Procter & Gamble a fost recunoscuta de expertii din industrie prin mai multe premii EFFIE. Intre anii 2004 si 2011 Narcis a fost un membru activ al echipei de management International Advertising Organization (IAA). Narcis a absolvit studiile de inginerie in cadrul Universitatii Politehnica (Inginerie) Bucuresti.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Campanii

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related