[UPDATE] Studiu Ipsos OTX SUA: Internetul, principala influenta asupra comportamentului de cumparare al tinerilor barbati americani

[UPDATE] Studiu Ipsos OTX SUA: Internetul, principala influenta asupra comportamentului de cumparare al tinerilor barbati americani

Potrivit unui studiu dezvoltat de Google/Ipsos OTX SUA in mai 2012, tinerii barbati americani petrec mai mult timp online decat uitandu-se la televizor si se bazeaza pe informatiile de pe internet pentru a face decizii de cumparare. Studiul a fost realizat pe un esantion de 5.539 de barbati, cu varste cuprinse intre 18 si 34 de ani, care sunt online cel putin o data pe saptamana si care au cumparat sau influentat decizia de cumparare in categoriile mancare ambalata, bauturi nealcoolice, bauturi alcoolice, frumusete si ingrijire personala, mancare tip fast-food si produse din categoria sport. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related