Farmec face bilantul pe 2013: cifra de afaceri in crestere si distinctia de SUPERBRAND pentru Gerovital

Farmec face bilantul pe 2013: cifra de afaceri in crestere si distinctia de SUPERBRAND pentru Gerovital

Inceputul anului 2014 vine cu doua vesti bune pentru business-ul Farmec, arata un comunicat din partea Chapter 4 Communications. Compania a incheiat anul 2013 cu o cifra de afaceri de 138 milioane lei, cu 14% mai mare fata de cele 121 milioane lei raportate in anul precedent, iar Gerovital, brand din portofoliul Farmec, a obtinut titlul de SUPERBRAND 2013 la categoria ”Ingrijire personala”.

Cresterea cifrei de afacere a Farmec a fost impulsionata de extinderea portofoliului cu noi produse atat pentru categoria de cosmetice, cat si pentru cea de produse pentru curatenie. In prima parte a lui 2013 Farmec a lansat gama Farmec Natural si a extins gama de produse pentru ingrijirea parului Gerovital Plant, in acelasi timp completand cu sortimente noi si reinnoind la nivel de formula si ambalaje gamele de produse pentru curatenie Nufar si Triumf. Cea de-a doua jumatate a anului a fost marcata de lansarea unei noi linii de produse pentru ingrijirea tenului: Gerovital H3 Prof. Dr. Ana Aslan, o gama performanta de produse anti-aging ale carei formulari au la baza un complex inovator alcatuit din trei ingrediente esentiale pentru ingrijirea eficienta a tenului matur (acidul hialuronic, vitamina E si Juvinity).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related