Studiu GfK in Europa: Asteptarile consumatorilor privind starea economiei si veniturile au crescut in aproape toate cele 14 tari analizate

Studiu GfK in Europa: Asteptarile consumatorilor privind starea economiei si veniturile au crescut in aproape toate cele 14 tari analizate

Potrivit unui studiu GfK. asteptarile consumatorilor privind starea economiei si veniturile au crescut in aproape toate tarile, ambele fiind mai ridicate la sfarsitul lui 2013 decat in anul precedent, informeaza un comunicat emis de agentia de research. Dorinta de cumparare continua sa inregistreze fluctuatii considerabile, insa prezinta si ea o tendinta usor ascendenta. Acest studiu derulat de GfK pentru Comisia Europeana este realizat fata-in-fata sau prin telefon in 14 de tari din Europa: Germania, Marea Britanie, Franta, Italia, Spania, Portugalia, Grecia, Olanda, Austria, Polonia, Cehia, Slovacia, Romania, Bulgaria. Numarul aproximativ de respondenti in fiecare tara este de 1.000.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related