Profilul femeii de la volan, realizat de Daedalus Millward Brown si VeziCatFace.ro

Profilul femeii de la volan, realizat de Daedalus Millward Brown si VeziCatFace.ro

Daedalus Millward Brown si VeziCatFace.ro au realizat un studiu care contureaza profilul femeii de la volanul masinilor din Romania. Din concluziile acestuia reiese faptul ca femeile prefera masinile pe benzina si cauta ajutor profesionist cand automobilele se strica, arata un comunicat emis de Daedalus Millward Brown.

Femeile nu fac compromisuri la intretinerea masinii
Desi venitul soferitelor este cu circa 300 de lei mai mic decat al barbatilor soferi, atunci cand se ocupa de intretinerea masinii acestea nu fac compromisuri: aleg in majoritatea cazurilor sa lucreze cu service-urile autorizate. Acest lucru este valabil atat in cazul reviziilor (79% femei vs. 67% barbati) cat si al reparatiilor (62% femei vs. 51% barbati).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related