Alina Tihohod, despre initiativele de comunicare Autovit.ro din 2013

Alina Tihohod, despre initiativele de comunicare Autovit.ro din 2013

Daca ati cumparat sau ati vandut vreodata o masina, sigur ati intrat pe site-ul Autovit.ro, daca nu sa postati un anunt, macar sa vedeti cam care sunt preturile. Apartinand Grupului Allegro, Autovit.ro este cea mai mare platforma online din Romania destinata vanzarii si cumpararii de masini noi si second hand. Liderul pietei nationale de anunturi auto, Autovit.ro cuprinde anunturi pentru autoturisme second hand si noi, camioane si utilitare, motociclete, utilaje de constructii, masini agricole si piese second hand. Autovit.ro a lansat recent o noua campanie, asa ca am profitat de ocazie sa vorbim cu Alina Tihohod (Marketing Manager, Autovit.ro), pentru a afla mai multe despre brandul Autovit.ro, despre cum functioneaza business-ul si cui se adreseaza, care au fost realizarile de pana acum si care sunt planurile de viitor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related