Studiu GfK: Sapte tipologii ale relatiei dintre consumatori si brandurile de asigurari

Studiu GfK: Sapte tipologii ale relatiei dintre consumatori si brandurile de asigurari

Conform studiului Consumer Brand Relationship al GfK, se contureaza sase tipuri principale de relatii pe care clientii le au cu furnizorii de asigurari, fie ele de sanatate, de viata sau de pensii. Studiul isi propune sa stabileasca o harta a relatiilor pe care consumatorii le au cu marcile, astfel incat companiile sa poata gasi solutii de a apropia relatiile dintre consumatori si branduri.

 "Daca in domeniul bancar jumatate dintre utilizatorii de produse si servicii financiare au o relatie distanta si slaba ca intensitate cu banca, pe piata asigurarilor de viata lucrurile sunt ceva mai bine definite", declara Simona Dan, Market Strategy Advisor GfK Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related