Viitorul economiei: europenii - optimisti, romanii - pesimisti

Viitorul economiei: europenii - optimisti, romanii - pesimisti

Conform rezultatele sondajului GfK "Climatul de consum Europa" pentru primul trimestru al lui 2014, consumatorii europeni spera ca in acest an criza economica sa ia sfarsit. Indicele climatului de consum pentru UE reflecta aceasta tendinta, castigand 0,8 puncte in primul trimestru al lui 2014. In prezent el se situeaza la 8,4 puncte, arata un comunicat emis de companie. In Romania insa, consumatorii nu anticipeaza o imbunatatire a situatiei.

In ansamblu, sentimentele consumatorilor romani s-au schimbat prea putin la inceputul lui 2014. Nivelul scazut care a persistat pe parcursul celei mai mari parti a anului trecut a continuat sa domine si in primul trimestru. Asteptarile privind starea economiei se situeaza in prezent la -17,2 puncte. In decembrie, cifra a fost -14 puncte, iar cu un an in urma -13,6 puncte.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related