Studiu Google: portretul romanului online

Studiu Google: portretul romanului online

Romanii sunt cei mai mobili utilizatori de internet din aceasta parte a Europei, majoritatea dintre ei isi incep ziua online, scriu bloguri si au o atitudine foarte deschisa fata de noile tehnologii. Acesta este, pe scurt, portretul utilizatorului roman de internet, conform rezultatelor studiului "Internetul in viata de zi cu zi", comandat de Google si realizat in cinci tari: Romania, Republica Ceha, Slovacia, Ungaria si Polonia. Romanii apreciaza tabletele si smartphone-urile mai mult decat polonezii sau maghiarii, vor sa fie online chiar si atunci cand se afla pe o insula pustie, au inceput sa urmareasca mai mult videoclipuri de pe internet decat programe TV, dar sunt inca reticenti in privinta platilor online, arata un comunicat emis de Grayling.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related