Amway Romania consolideaza sprijinul oferit in programul "Compania", dezvoltat de Junior Achievement

Amway Romania consolideaza sprijinul oferit in programul "Compania", dezvoltat de Junior Achievement

In acest an, Amway Romania, ca parte a angajamentului pentru responsabilitate sociala corporativa, isi consolideaza sprijinul oferit programului national "Compania", initiat de Junior Achievement, ce permite elevilor sa invete si sa puna bazele primei lor experiente de business si de antreprenoriat. In urma acestei experiente, elevii din clasele 9-12 vor dobandi o parte din abilitatile necesare pentru a reusi in viitoarele lor cariere, arata un comunicat emis de Oxygen PR.

Amway Romania si ONG-ul Junior Achievement au devenit parteneri oficiali in 2012. Pana in prezent, Amway Romania a investit o suma totala de 28.000 EUR in dezvoltarea programului "Compania". In fiecare an, aproximativ 1.000 de tineri au posibilitatea de a crea si conduce propria lor afacere. In acest demers, 25 de Intreprinzatori Privati Autorizati Amway din intreaga tara s-au oferit sa-si impartaseasca cunostintele, sa-i invete si sa-I initieze pe tinerii participanti ce implica dezvoltarea unui plan de afaceri, precum si de ce abilitati este nevoie pentru a reusi ca antreprenori. Amway are, la nivel national, o retea totala de 40.000 de Intreprinzatori Privati Autorizati, care conduc afaceri de succes de toate dimensiunile.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oxygen

Oxygen este o agentie integrata de comunicare, cu sedii in Bucuresti si Cluj-Napoca. Cu peste 13 ani experienta pe piata, Oxygen a lucrat de-a lungul anilor cu branduri si companii locale si internationale, din... vezi detalii »

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related