Renania, UniCredit, Pitech Plus si Miniprix sustin echipele tinere care participa la Cannes in 2014

Renania, UniCredit, Pitech Plus si Miniprix sustin echipele tinere care participa la Cannes in 2014

Cu ajutorul a 4 branduri, 3 echipe de romani calificate in urma competitiei locale de la The Alternative School for Creative Thinking participa la competitia Young Lions in cadrul categoriilor CYBER, PR si Design, alaturi de un student la Roger Hatchuel Academy.

La Design  se afla in competitie echipa Morph, sustinuta de Renania, care a facilitat si in 2013 prezenta acestora la festival. La PR se afla in competitie echipa Remarkant, sustinuta de UniCredit Tiriac Bank, in vreme ce la Cyber concureaza echipa Flipsters, sustinuta de Academie+Plus, un proiect educational lansat de Pitech Plus in 2013.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Campanii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related