WWF si Coca-Cola lanseaza un proiect pentru conservarea si refacerea unor zone din lungul Dunarii

WWF si Coca-Cola lanseaza un proiect pentru conservarea si refacerea unor zone din lungul Dunarii

WWF si Coca-Cola anunta lansarea unui parteneriat care are ca obiectiv refacerea si conservarea unor zone umede si lunci inundabile din lungul Dunarii si al afluentilor sai pana in anul 2020. Programul este sustinut de Fundatia Coca-Cola printr-o investitie de 4,4 milioane de dolari si se desfasoara in sase tari din Europa, printre care si in Romania, arata un comunicat emis de McCann PR.

Prin noul parteneriat, WWF si Coca-Cola se angajeaza la reconstructia zonelor umede din lungul fluviului Dunarea printr-o serie de actiuni desfasurate in Austria, Ungaria, Croatia, Serbia, Bulgaria si Romania. Acestea vor conduce la obtinerea a 12 milioane m3 de apa - o cantitate de apa care ar umple 4.800 de bazine olimpice.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related