#LoveVille 2014 se incheie cu o noua pozitie: Pozitia invingatorului! #Durex

#LoveVille 2014 se incheie cu o noua pozitie: Pozitia invingatorului! #Durex

Timp de 3 luni, iubareti din 13 orase au transpirat pentru titlul LoveVille si pentru petrecerea exclusivista, marca Durex. Au facut-o atat offline, cat si online, iar clasamentul final demonstreaza clar cine are cel mai mare... potential. Bucurestenii se afla in top 5 performeri, iar antrenamentele si provocarile intense au stimulat cele mai inedite pozitii, dintre care una s-a remarcat detasat: pozitia invingatorului! Clasamentul final confirma legenda: grecii stau deasupra, Heraklion fiind castigatorul titlului de cel mai iubaret oras.

Motivati in permanenta de catre “antrenorii iubirii”, respectiv cei 5 bloggeri reprezentativi din fiecare oras participant, din Romania si stimulati la radio, TV, in-store, online si digital, “sportivii” nostri au reusit performante remarcabile. Insa clasamentul final confirma legenda. Grecii stau deasupra! Clasamentul a fost realizat in functie de vanzarile de prezervative, indiferent de marca, din perioada 1 mai – 31 iulie.

Iubaretii greci din Heraklion si-au demonstrat suprematia in dragoste si au castigat, anul acesta, titlul de cel mai iubaret oras si petrecerea Durex. Larisa ocupa un mandru loc secund in cel mai sexy campionat, iar Atena si Nicosia termina... pe locurile 3 si 4. Pe locul 5 in “clasamentul iubirii” sunt “sportivii” bucuresteni, pentru care sursele de inspiratie outdoor (activarile Durex) au contribuit la pasiunea si determinarea cu care s-au dat “luptele” indoor. Rezistenta pare a fi singurul lucru care i-a despartit pe bucuresteni de marele titlu LoveVille.

Rasturnarile de situatie au fost, pe tot parcursul, o regula de baza in cel mai sexy campionat. Astfel, unele dintre orasele ce promiteau o “lupta crancena” au inceput probabil fara o incalzire in prealabil, iar rezultatele au aratat-o. Astfel, Salonic, Patras si Constanta s-au clasat pe locurile 6, 7 si 8, demonstrandu-si potentialul prin cateva partide “aprinse”, iar Clujul, Iasiul si Sofia s-au salvat de la “retrogradare” prin sudoare si eforturi colective. Cele 3 orase pun locurile 9, 10 si 11, in topul celor mai iubareti, pe seama unui preludiu prelungit, dar se arata pregatite acum pentru o potentiala revansa.

In ciuda aparentelor, Belgrad si Timisoara nu s-au dat la fund, ci inca perfectioneaza tehnica de “atac”. Locurile 12 si 13 sunt, pentru acestea, inca un motiv de antrenament pana la urmatoarea ocazie de a-si dovedi performantele.

Cel mai sexy campionat s-a incheiat, iar victoria iubaretilor din Heraklion este un motiv de petrecere. Petrecere? Bineinteles! Cum altfel ar putea fi sarbatorit titlul LoveVille 2014, decat printr-o petrecere exclusivista? Aceasta va avea loc in Heraklion, unde “sportivii” vor fi premiati la inaltimea performantelor dovedite in cel mai sexy campionat. In plus, 5 dintre “campionii” romani care au pariat corect pe orasul castigator vor merge, impreuna cu un invitat, la marea petrecere Durex.

Brand-ul Durex apartine portofoliului Reckitt Benckiser, renumita companie britanica ale carei produse se comercializeaza in peste 180 de tari. Durex este marca de prezervative numarul 1 in lume si in Romania, cu o experienta de peste 85 de ani in dezvoltarea de produse de inalta calitate si inovatoare, destinate imbunatatirii vietii sexuale.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related