Dr.Oetker aduce bunatati si bucurie in SOS Satele Copiilor Romania

Dr.Oetker aduce bunatati si bucurie in SOS Satele Copiilor Romania

Dr.Oetker a venit sa dea o mana de ajutor mamelor sociale in realizarea pregatirilor de toamna. Copiii din Satele SOS au fost incantati de implicarea lor in prepararea dulceturilor si muraturilor.

Dr.Oetker promoveaza si incurajeaza valorile familiei, iar reprezentantii firmei, prezenti la intalnirea cu cei mici si mamele sociale, s-au integrat perfect in cadrul familial construit in jurul obiceiurilor de toamna. Masini incarcate cu piersici, prune, castraveti, morcovi si conopida si tot necesarul prepararii muraturilor si dulceturilor au ajuns pe rand, intr-o dupa amiaza calduroasa, in fiecare dintre cele trei locatii. Pentru cateva ore, copiii au uitat monotonia zilnica si au dat curs initiativei lansate de compania germana.
Micutii s-au simtit ca intr-o adevarata familie contribuind la preparea conservelor pentru iarna. Multi dintre ei ne-au marturist ca primul contact cu bucataritul a fost un moment unic. “Mi-a placut sa prepar dulceata si sa pun muraturi pentru prima data”, ne-a povestit Cornelia, o fetita de doar noua ani cu codita balaie.

Sub indrumarea atenta a reprezentantilor Dr.Oetker Romania, mamele sociale din cele trei locatii SOS Satele Copiilor si micutii au folosit Gelfix si Pikant Fix pentru dulceata, respectiv muraturi. Produsele Dr.Oetker au fost ajutoare de nadejde in prepararea conservelor pentru iarna, fara a pierde foarte mult timp in bucatarie si generand un rezultat sigur.
Implicarea celor mici si bucataritul alaturi de adulti au demonstrat ca gatitul cu produsele Dr.Oetker este ca o joaca de copii. “A fost o experienta placuta. Am invatat lucruri noi despre felul in care se prepara muraturile cu Pikant Fix si dulceata cu Gelfix. Pe viitor, o sa folosim cu incredere produsele Dr. Oetker pentru ca sunt cele mai bune”, ne-a povestit mama Ligia, din satul amplasat in Bucuresti, ce are in grija sase copii. 

La final, cei mici au lipit etichete pe borcanele cu muraturi si dulceata si au promis ca vor avea grija de fiecare borcan pana cand acestea vor fi gata de consum. “Suntem nerabdatori sa le mancam. Arata foarte bine in borcane” spune Petru, un baietel, in varsta de 6 anisori, cu ochii mari si albastri.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related