Renunta la clisee si intra in mintea barbatului din target la Marketing for Men 2014

Imagineaza-ti un barbat burtos intr-un maiou, pe-o canapea, cu o bere in mana stanga si cu mana dreapta infipta in castronul cu seminte. La televizor e un meci cu Steaua si o echipa din liga a 3-a. Tu n-ai auzit de ea, dar meciul e foarte important, nu se poate ridica sa raspunda la telefonul fix care suna de ceva timp, asa ca isi cheama sotia care gateste tocanita in bucatarie […].

Dar nu mai bine nu-ti imaginezi nimic si vezi ce se intampla cu adevarat in viata si mintea barbatului din publicul tau tinta? Pe 30 octombrie SMARK KnowHow organizeaza cea de-a doua editie a Marketing for Men, singurul eveniment de business dedicat exclusiv intelegerii caracteristicilor si profilului de consumator al barbatului roman. Pana pe 19 octombrie este disponibil un discount de early bird, de 20%.

Marketing for Men este cel de-al doilea eveniment din seria de 3 conferinte organizate de SMARK la finalul lunii octombrie, alaturi de Marketing for Women 2014 (29 octombrie) si Romanian Youth Focus 2014 (31 octombrie).

Stii ca barbatii nu sunt responsabili pentru multe dintre deciziile de cumparare dintr-o gospodarie. Atunci de ce sa te concentrezi pe cunoasterea lor? In primul rand pentru ca poti descoperi un potential de dezvoltare pentru brandul tau.

De ce sa-l privesti simplist? Renunta la clisee si cunoaste-l in mediul lui, fie ca vorbim de o bere cu baietii, fie a vorbim despre timpul petrecut la un barber shop.

Iesi din Excel-ul tau cu date din research si cunoaste-l ca tata in fata raftului sau ca apartinator al unui grup de fani de automobile sau echipe sportive. Cum ating brandurile un public care evolueaza rapid - nise, tactici si strategii specifice, afli la Marketing for Men 2014, pe 30 octombrie.

Speakeri de top te vor integra in lumea barbatului printre care: Marian Olteanu (URSUS Breweries), Alex Zamfir (funvertising), Alex Negoescu (Cohn and Jansen), Titus Percea (FIVE’S), Alex Pomana (Friends/TBWA), Raluca Iacob(Publicis), Victor Stroe (Leo Burnett Group).

Profita de discount-ul de early bird pana pe 19 octombrie si de reducerile aditionale oferite pentru achizitionarea pachetelor de 2 sau 3 evenimente detaliate aici.

Informatii complete despre program si despre participarea la conferinta sunt disponibile pe site-ul oficial. 

Marketing for Women, Marketing for Men si Romanian Youh Focus sunt evenimente ce fac parte din seria SMARK KnowHow

Partenerii evenimentului sunt: IQads, Casa de traduceri, Agrafa, Forbes, Wall-Street, HotNews, Ziare.com, Business24, Magazinul Progresiv, Cariere, Piata, The Institute, IAA, UAPR, Catavencii, BestJobs, Zumzi, Port.ro, 24FUN, Itsy Bitsy, Radio Guerrilla, FaceToFace Media.

SMARK este o marca a Blue Idea, alaturi de IQads, cel mai citit produs media in limba romana dedicat industriei de comunicare.



Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune



Related