Geometry Global anunta rezultatele studiului global “Connected Shopper”

Geometry Global anunta rezultatele studiului global  “Connected Shopper”
Scopul acestui studiu, facut in 12 tari din 4 continente, este intelegerea rolului pe care il joaca mediul digital in procesul  luarii deciziei de cumparare, identificarea factorilor ce determina cumpararea, a barierelor si a modului in care oamenii din marketing si retail se pot folosi de acestea pentru a-si creste vanzarile.

 

Mixul tipologiilor pe tari

Rezultatele indica si faptul ca retail-ul traditional continua sa ocupe o pozitie importanta in procesul decizional de cumparare, sursele online reprezentand doar o forma de a suplimenta si nu de a inlocui retail-ul fizic.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol


GEOMETRY GLOBAL

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Related