Workshop despre promotiile in FMCG, cu Adrian Pavelescu (Outbox): Integrarea online-ului & offline-ului inca din faza de idee

Go wild, dar pleaca de la obiective - este moto-ul workshop-ului sustinut de Adrian Pavelescu (Managing Director, Outbox) pe 19 martie, in cadrul evenimentului Promotions Now 2015. Cea de-a 4-a editie a conferintei din seria SMARK KnowHow se axeaza anul acesta atat pe concursuri online, cat si pe promotii, iar cei 25 de speakeri invitati se vor intrece pentru a formula pilonii activitatilor promotionale cu rezultate efective in business. 

Workshop-ul sustinut de Adrian Pavelescu nu va trata separat componentele de online si offline ale unei promotii, pentru ca brandurile si agentiile sa urmareasca o idee unica, iar fluxurile de interactiune cu consumatorii sa impleteasca si segmente de online si segmente de offline. 

Structura workshop-ului este urmatoarea:

Partea 1. Training, 40 minute

A. Intro: Ce rezultate urmaresti cu o promotie in domeniul FMCG?
(Nu mai face promotii fara sa stii de ce sau fara sa-i spui agentiei de ce)

B. Obiective: Cum iti setezi obiective realiste in functie de contextul actual al pietei
(Benchmark: Ce inseamna rezultate bune intr-o promotie de succes)

C. Componente: Ce componente din campanie au sanse sa atinga ce obiective de marketing
(Legatura dintre idee, mecanism, premii, promovare, dar si legatura online - offline)

D. Factorul "wow": E important? E fezabil? E relevant?
(Cum influenteaza factorul „wow” rezultatele campaniei si cum il obtii)

Partea 2. Lucru pe echipe, 30 de minute

Participantii sunt impartiti pe echipe si rezolva un brief integrat – campanie promotionala – mecanism, premii, promovare.
Brieful e prezentat si comentat de Adrian, aplicand elementele din training.

Partea 3. Prezentare si feedback, 20 de minute

Echipele prezinta rezolvarea briefului si primesc feedback de la Adrian.

Evenimentul este structurat pe doua zile, cu cate o sectiune de conferinta a cate 4 paneluri si cu cate un workshop aplicat care incheie fiecare zi a evenimentului. In prima zi a evenimentului, cel care va sustine workshop-ul este Adrian Alexandrescu (Co-fondator si Partener, Interactions), care va vorbi despre modul in care brandurile pot spune povesti prin concursuri online: Storytelling & microtargeting - emotiile merg mana in mana cu numerele. 

Informatii complete despre program si despre participarea la conferinta sunt disponibile pe site-ul oficial

Partenerii media ai evenimentului sunt: IQads, Casa de Traduceri, Catavencii, The Institute, Ziare.com, Business 24, 9AM.ro, Hotnews, Port.ro, Magazinul Progresiv, Revista Cariere, Femei in Afaceri, Face to Face Media, Business Woman, RetailNews, Itsy Bitsy.

SMARK KnowHow reprezinta seria de evenimente de marketing organizate pe diferite teme de interes pentru marketeri, care acopera o gama larga de preocupari din aria lor de responsabilitate. Conceptul si formatul SMARK KnowHow au fost create in 2009 ca o alternativa la piata de evenimente de profil, prin relevanta si specificitatea temelor abordate si prin oferirea unei game extinse de informatii pe temele dezbatute.



Outbox

Agentie independenta de digital marketing cu un portofoliu complet de solutii de comunicare online, de la strategie si creatie web pana la dezvoltare si promovare in mediul online. Cu o activitate concentrata in... vezi detalii »

Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Related