[Sport & Marketing] Teodora Juravle (Carrefour Romania): Implicarea in actiuni care incurajeaza romanii - adulti si copii deopotriva - sa practice sportul e un element esential in strategia Carrefour

[Sport & Marketing] Teodora Juravle (Carrefour Romania): Implicarea in actiuni care incurajeaza romanii - adulti si copii deopotriva - sa practice sportul e un element esential in strategia Carrefour

Pe plan national, Carrefour Romania este implicat in numeroase proiecte care aduc in prim-plan sportul, avand misiunea declarata de a imbunatati calitatea vietii consumatorilor. Strategia Carrefour se adreseaza atat clientilor, cat si angajatilor, copiilor si adultilor deopotriva, axandu-se in principal pe sporturi care se practica in aer liber. O componenta a asocierii cu sportul pe plan local se refera la sportul-rege: fotbalul. Astfel, Carrefour Ploiesti este sustinator al FC Petrolul Ploiesti si a initiat, in parteneriat cu inspectoratul scolar, Cupa Liceelor la Fotbal. 

Nu-i de mirare, caci fotbalul ocupa locul intai in preferintele romanilor: peste 47% dintre respondentii la studiul SPORT IN ROMANIA – The link between companies, brands and sports, realizata de Quantix sub umbrela SMARK Research, l-au indicat ca fiind sportul preferat.

Am stat de vorba cu Teodora Juravle (Manager Comunicare Marketing, Carrefour Romania) despre proiectele Carrefour in zona de miscare si nutritie si despre incercarile de incurajare pe plan local a initiativelor deja existente:

Filosofia de asociere a companiei cu sportul 

Misiunea Carrefour Romania este de a crea o viata mai buna pentru consumatorii romani, iar promovarea si sustinerea sportului sunt moduri prin care brandul nostru duce aceasta misiune mai departe.

Implicarea in actiuni care incurajeaza romanii, adulti si copii deopotriva, sa practice sportul este un element esential in strategia Carrefour, alaturi de proiectele axate pe nutritie sau sanatate.

Am ales sa ne asociam in special cu sporturile ce pot fi practicate in aer liber, fie acestea de echipa sau individuale - cycling, alergare, fotbal, etc.

Proiecte si asocieri

Ne implicam atat in proiecte la nivel national, cat si local.
Anul acesta am participat deja la Winter Triathlon Izvorani si suntem in discutii pentru a ne asocia pe alte cateva evenimente pentru perioada imediat urmatoare. Am mai participat si la evenimentele Cupa DHS, Cu Bicicleta la Munte sau RUNFEST.

De asemenea, cea mai mare parte a magazinelor se alatura initiativelor sportive de la nivel local. Mentionam aici faptul ca magazinul Carrefour Ploiesti este sustinator al FC Petrolul Ploiesti si a initiat, in parteneriat cu inspectoratul scolar, Cupa Liceelor la Fotbal. Carrefour Brasov participa in fiecare an la Crosul Casa Sperantei, iar, la Galati, Carrefour a sponsorizat proiectul Educatie prin sport.

Comunicarea asocierilor

Comunicarea se face impreuna cu partenerii nostri, in mediile cunoscute: online (site, pagina de Facebook, activari in zona de bloguri), in store, dar si prin brandingul evenimentului propriu-zis.

Ne dorim ca mesajul nostru sa ajunga atat la cei care participa la competitii, cat si la spectatori. Mai mult, insa, este important pentru noi sa implicam magazinele in comunicarea evenimentelor sportive.

In functie de parteneriat si tipul evenimentului, putem avea si actiuni mai speciale, asa cum a fost sesiunea de autografe organizata in Carrefour Ploiesti cu ocazia zilei de 8 martie, alaturi de echipa FC Petrolul Ploiesti.

Initiativele sportive in care ne implicam nu se limiteaza doar la publicul extern. Carrefour incurajeaza participarea angajatilor in cadrul evenimentelor sportive precum Crosul Casiopeea sau RUNFEST prin achitarea taxei de inscriere, dar si prin organizarea de concursuri cu premii precum vouchere pentru coborare in rapel, spre exemplu.

Ponderea comunicarii legate de sport in comunicarea Carrefour

Ne dorim sa ne implicam in cat mai multe evenimente sportive, atat la nivel local, cat si national.
In ultimii doi ani am inceput sa comunicam din ce in ce mai mult pe acest segment, iar, adesea, proiectele in care ne implicam au si o componenta de CSR.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related