[Brand romanesc] Cristina Gherghe si Bogdan Rada (Biofarm) spun povestea brandului Cavit, inceputa in Romania anului 1964

[Brand romanesc] Cristina Gherghe si Bogdan Rada (Biofarm) spun povestea brandului Cavit, inceputa in Romania anului 1964

Cum ar arata un manual dedicat brandurilor romanesti cu vechime pe care inca le intalnim la rafturile din magazine? Pana ajungem sa facem din ideea asta o realitate, i-am abordat pe managerii mai multor branduri autohtone cu istorie in spate ca sa facem, alaturi de ei, un traseu. Pornim din frageda pruncie a fiecarui brand, dam o raita si prin muzeul de identitate vizuala; apoi poposim in prezent, la pozitiile lor in piata.

Cristina Gherghe (Product Manager) si Bogdan Rada (Specialist Marketing si Comunicare, Biofarm) ne conduc in textul de mai jos prin timeline-ul brandului Cavit.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related