[CSR in Romania] Romina Rosu (Provident Romania): Trebuie inteles ca publicul nu te iarta pentru greseli doar pentru ca desfasori un program de CSR

[CSR in Romania] Romina Rosu (Provident Romania): Trebuie inteles ca publicul nu te iarta pentru greseli doar pentru ca desfasori un program de CSR

Nuantele CSR-ului pornesc de la motivele pentru care o companie se alatura unei anumite cauze sociale, ajungand apoi la modul in care se trece la actiuni si, ulterior, la comunicarea acestora. Cat de aliniate sunt campaniile de CSR cu valorile si strategiile de comunicare ale brandurilor? In ce fel sunt calculate beneficiile pentru brand in urma demararii unor initiative de responsabilitate sociala? 

Romina Rosu (CSR Coordinator) ne vorbeste in textul de mai jos despre abordarea Provident Romania asupra proiectelor de CSR, directionate catre educatie (in principal, financiara si antreprenoriala) si rolul pe care il ocupa comunicarea acestora in cadrul strategiei de repozitionare a  brandului de la nevoi la oportunitati ("Cand este important pentru tine"), lansata in 2013.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related