[Branduri care alearga] Andreea Mitrache (Red Bull): Alergarea a devenit un fenomen mondial, un trend legat de miscare si viata sanatoasa. Insa, in cazul Wings for Life World Run, alergam pentru cei care nu pot

[Branduri care alearga] Andreea Mitrache (Red Bull): Alergarea a devenit un fenomen mondial, un trend legat de miscare si viata sanatoasa. Insa, in cazul Wings for Life World Run, alergam pentru cei care nu pot

Potrivit cercetarii  "Sport in Romania 2015. Focus on Running", realizata de Quantix Marketing Consulting, 61% dintre romani au practicat alergarea ca sport cel putin o data in ultimele 12 luni. Iar 38% dintre acestia s-au apucat de alergare in ultimul an. 

Iar unii dintre acestia poate ca au ajuns chiar si la Wings for Life World Run, un maraton mondial organizat de Red Bull in 37 de tari cu o cauza in spate: sustinerea cercetarii pentru remedierea leziunilor maduvei spinarii, efectuate de Wings for Life Foundation, fundatie specializata in acest sens. Prima editie a maratonului a fost organizata de companie in 2014,  atunci strangandu-se o suma de peste 3 milioane de dolari la nivel global. In 2016, urmeaza editia cu numarul trei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related