Simona Hancu ocupa functia de Marketing Manager Romania, Moldova si Ungaria in cadrul HTC

Simona Hancu ocupa functia de Marketing Manager Romania, Moldova si Ungaria in cadrul HTC

Incepand cu luna iulie, Simona Hancu (36 de ani) ocupa functia de Marketing Manager Romania, Moldova si Ungaria in cadrul HTC. Din noul rol, Simona va fi responsabila de dezvoltarea si implementarea planurilor de marketing regionale, prin prisma activitatilor  ATL si BTL, corporate, PR si social media. De asemenea, Simona va avea un rol strategic in dezvoltarea activarilor in zona Europei de Est pentru parteneriatele de brand globale, oferind suport si viziune echipelor de marketing locale.

“Mi-am dorit sa intru in industria de IT pentru ca aici inovatia este la ea acasa. Cu un ritm mai alert, industria IT imi ofera o noua provocare prin care sper sa imi completez expertiza de marketer. In plus, mereu am fost pasionata de gadgeturi si tot ce se intampla in tech, iar acum am ocazia sa aplic si sa devin a real tech marketer".
Simona Hancu, Marketing Manager Romania, Moldova si Ungaria, HTC

Anterior Simona a condus echipa de marketing in Vincon Romania, din rolul de Marketing Director.
Printre proiectele derulate in cei trei ani petrecuti la compania Vincon se numara: redefinirea strategiei de portofoliu, proiectele din sfera online (platforma de educare a consumatoruluiwww.vinosfera.ro si www.vincon.ro, paginile de Facebook Beciul Domnesc si Vincon Romania), dezvoltarea unor serii de proiecte de tip NPD ce au avut ca rezultat branduri premium (Mirabilis Machina, Rose Far Niente, Egregio, Miorita XO 30 si 25 de ani, Jad XO 28 DE ANI, Doua Vorbe, Ambrosio, Beciul Domnesc Grand Reserve), campanii de trade marketing ca “Portofoliu Must Sell Premium Brands 2013” sau “Scratch&Win Beciul Domnesc 2014”, activitatile de PR si suport in definirea proiectelor de tip horeca (litoral, munte, etc), cat si dezvoltarea unui kit de Product Training pentru echipa de vanzari.

Inainte de a se alatura echipei Vincon, Simona Hancu a ocupat functiile de Marketing Manager in Bunge (2008 - 2012) si Marketing Manager Balkans Bonduelle ( 2002-2008).

A absolvit Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei, urmand ulterior un Master in Comunicare si Resurse Umane la Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, ambele in cadrul Universitatii Bucuresti. Studiile au fost completate de un program de MBA derulat prin CODECS & Open University Business School.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related