Marketing Research & Trends 2015: Profesionistii din marcomm dau tonul trendurilor in marketing

Pe 6 si 7 octombrie, cea de-a 6-a editie a Marketing Research & Trends, eveniment cu traditie in industrie, aduce in acelasi loc brand manageri de top, oameni de research, dar si profesionisti cu vechime in comunicare.

Punem pe masa discutiilor cele mai importante trenduri in piata, de la cele care vizeaza comportamentul consumatorului, trenduri in comunicare, pana la trenduri care actioneaza in cele mai importante industrii: FMCG, servicii si bunuri durabile, retail sau tehnologie. 

Printre vorbitori ii vei gasi pe: Bogdan Naumovici (23 Communication Ideas), Mihai Barsan (Ursus Breweries), Daniel Enescu (Millward Brown Romania), Razvan Matasel (Arsenoaiei & Matasel), Cristina Miclea (Albalact), Valentina Vesler (Valvis Holding), Iulia Carabas (Uber), Stefan Chiritescu (Ogilvy Romania), Raluca Iacob (Publicis Bucharest), Dan Sendroiu (Graffiti BBDO), Ioan Simu (Mercury Research), Dan Petre (D&D Research), Bogdan Nitu (Webstyler), Claudiu Dobrita (FCB Bucharest), Dragos Stanca (ThinkDigital Romania), Catalin Tenita (TreeWorks - Zelist / Facebook Monitor).

Informatii complete despre program si speakeri si despre participarea la eveniment sunt disponibile pe site-ul oficial. Pentru toti cei care se inscriu pana la data de 23 septembrie este disponibil un pret cu o reducere de early bird, de 15%.

Marketing Research & Trends 2015 este structurat pe doua zile, cu cate o sectiune de conferinta a cate 3 paneluri si cu un workshop aplicat sustinut de Starcom MediaVest Group, partener de know-how al evenimentului, prin Rodica Mihalache si Diana Ionel. Ele vor aborda tema experience map research pentru a genera performanta in digital, pe 7 octombrie. 

Prima zi de eveniment, 6 octombrie, incepe cu un panel in care researcheri si sociologi definesc contextul actual al consumatorului, punctand insight-urile din cercetarea de piata care ii contureaza profilul si ii influenteaza comportamentul. Vorbim despre schimbari in comportamentul consumatorului si trigger-ele care le-au determinat, consumul de media in contextul fragmentarii device-urilor de pe care poate fi accesata si cum ar trebui sa raspunda brandurile la aceste schimbari. Partener de know-how in cadrul acestui panel este ISRA Center, prin Alice Mihai si Ioana Bobe.

Urmarim firul discutiilor si dezbatem trendurile in FMCG. Cel de-al doilea panel vizeaza evolutia comportamentului consumatorului pe acest segment de produse, trendurile care influenteaza piata si modul in care brandurile le-au integrat in comunicarea cu publicul tinta.

A treia serie de discutii abordeaza trendurile actuale in marketing si comunicare si are ca amfitrioni 4 profesionisti cu experienta vasta in industrie: Mihai Barsan, Bogdan Naumovici, Claudiu Dobrita si Bogdan Nitu. Acestia vor discuta despre ce influenteaza comportamentul consumatorului si mijloacele de comunicare cu el, modul in care tehnologia schimba canalele si mesajele de comunicare, precum si trenduri in marcomm privite dintr-o perspectiva 360.  

Cea de-a doua zi a evenimentului, 7 octombrie, incepe cu un panel dedicat sectorului de bunuri de larg consum si servicii. Vei afla trendurile in piata, in comunicare sau in comportamentul consumatorului care guverneaza brandurile din aceasta categorie, precum si best practices pentru integrarea lor in strategia brandului.

Discutia continua prin abordarea trendurilor care influenteaza sectorul brandurilor din retail, de la evolutia comportamentului consumatorului la strategii de marketing cross-channel.

Ultimul panel al conferintei vizeaza trendurile in tehnologie si modul in care acestea pot fi integrate in activitatile de marketing de zi cu zi. Vorbim despre performance marketing, social media insigts, mobile centric communication si multe altele.

Marketing Research & Trends 2015 se incheie cu un workshop cu prezenta restransa sustinut de Starcom MediaVest Group, partener de know-how al evenimentului.

Informatii complete despre program si despre participarea la conferinta sunt disponibile pe site-ul oficial

Daca vrei sa fii partener al acestui eveniment, contacteaza-ne:

  • Ioana Dogaru, Business Developer, SMARK - Pachete de bilete si sponsorship (Ioana@SMARK.ro)

SMARK KnowHow reprezinta seria de evenimente de marketing organizate pe diferite teme de interes pentru marketeri, care acopera o gama larga de preocupari din aria lor de responsabilitate. Conceptul si formatul SMARK KnowHow au fost create in 2009 ca o alternativa la piata de evenimente de profil, prin relevanta si specificitatea temelor abordate si prin oferirea unei game extinse de informatii pe temele dezbatute.



FCB Bucharest

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In... vezi detalii »

Sectiune



Related