BrandRO. Cele mai puternice 100 branduri romanesti

BrandRO. Cele mai puternice 100 branduri romanesti

Aflat la a sasea editie, studiul “BrandRO. Cele mai puternice 100 branduri romanesti” va fi lansat pe 18 septembrie in cadrul evenimentului BrandRo organizat de Revista Biz la Galeria Galateca.

Primul studiu de piata despre valoarea si impactul brandurilor romanesti a ajuns anul acesta la a sasea editie si este realizat de compania de cercetare Unlock Market Research si de Biz.

Evenimentul este dedicat oamenilor de branding si marketing, antreprenorilor si managerilor din companii care vor sa stie cum au evoluat marcile romanesti si care sunt parghiile pe care acestea le folosesc pentru a se reinventa si ramane relevante pentru actualele generatii de consumatori.

"Brandurile romanesti traiesc o perioada de vis in ultimii ani. Este momentul in care Made in Ro a ajuns sa fie un privilegiu. E adevarat ca mai e de lucru pana sa ajungem sa vorbim de super performanta romaneasca, dar momentul e prielnic lor. Acum credem ca ce-i romanesc vorbeste despre valoarea noastra. Caci tara in care ne-am nascut e parte din ADN-ul nostru, nu o putem schimba. Si atunci trebuie sa fie bine. Asta e important acum!" a declarat Adina Vlad (Managing Partner Unlock Market Research).

Cea de-a 6-a editie a evenimentului are loc pe 18 septembrie, la Galeria GALATECA Bucuresti.

BrandRo este primul eveniment dedicat brandurilor romanesti. De peste 10 ani reuseste performanta sa reuneasca cei mai importanti specialisti din branding si marketing, manageri si antreprenori, profesionisti din domeniul publicitatii si lideri de opinie.
Este un eveniment dedicat analizei strategiilor brandurilor romanesti in lupta lor de diferentiere fata de marile branduri internationale precum si dezbaterilor despre provocarile si oportunitatile pe care momentul actual si contextul global le prezinta.

Biz este o revista de afaceri avangardista care ofera continut viu, proiecte jurnalistice creative si abordari unice asupra mediului de business local si international. Tirajul este de 10.000 de exemplare pe numar, auditate BRAT, dintre care peste 7500 sunt abonamente.
Revista Biz se distribuie in zonele urbane din tara, fiind disponibila in retelele Inmedio – Relay din Centrele de Business, Kaufland, Auchan, Mall-uri, Cora, Mega Image etc. la chioscurile de presa, aeroport (Tarom: Business Lounge, porti de imbarcare, la bordul aeronavelor TAROM) si reteaua de benzinarii Agip.

Unlock este o companie de consumer know-how si cercetare de piata cu capital 100% romanesc, infiintata in 2008. Unlock este specializata in studii de strategie de brand si marketing cultural, centrate pe descoperirea de insight-uri despre oameni, categorii si branduri care sa contribuie la cresterea clientilor pentru care lucreaza. Calitatea proiectelor companiei a dus la recunoasterea acesteia dincolo de Romania, Unlock coordonand in prezent cercetari internationale, nu doar locale. Unlock este frecvent numit ca partener strategic in numeroase cazuri de Effie, cei mai multi dintre clientii sai fiind de altfel si premiati.
La sfarsitul anului 2014 Unlock a trecut printr-un proces de repozitionare si schimbare de logo, transformandu-se in agentie de consumer know-how integrat (cercetare de piata, data mining, pozitionare de brand, insight generation, consumer trends & innovation). Unlock se adapteaza astfel la noile reguli de marketing care vizeaza raportarea la om in totalitatea sa, si nu doar din rolul de consumator al unei categorii. Noul scop al agentiei este acela de a-ti ajuta clientii sa-ti creasca cota de piata fiind relevanti pentru consumatorii de azi, tehnologizati, super informati si mult mai increzatori in fortele proprii. Unlock ajuta brandurile sa creasca si sa schimbe lumea in bine, pentru oameni.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related