Descopera colectia Millefeuille de la Paul si castiga o excursie la Fête des Lumières din Lyon

Descopera colectia Millefeuille de la Paul si castiga o excursie la Fête des Lumières din Lyon

Brutariile Paul lanseaza Millefeuille Collection, gama cu sase sortimente noi de prajituri fructate si savuroase, prezenta in exclusivitate in brutariile Paul. Fanii Millefeuille pot degusta o varietate de retete inedite, in combinatii apetisante, pregatite special pentru aceasta colectie.

Pe langa lansarea noilor produse, Paul anunta si un concurs special: la fiecare Millefeuille cumparat, clientii au sansa de a castiga o excursie pentru doua persoane la „Fete des Lumieresˮ din Lyon, Franta, festival ce va avea loc in perioada 5-8 decembrie 2015.

Millefeuile este unul dintre cele mai faimoase deserturi frantuzesti din lume, fiind pregatit dintr-o succesiune de straturi de foietaj aerat si crocant, unite intre ele cu „creme a mille feuille/patissiere”, cu diverse arome de fructe sau pe baza de cafea.

Millefeuille Collection cuprinde sase sortimente unice, preparate dupa retete originale Paul:

Millefeuille Amande Abricot (crema de vanilie cu caise, mascarpone, fulgi migdale si caise)

 

Millefeuille Caramel (crema de vanilie cu caramel, bezele si fulgi migdale)

 

Millefeuille Cerise Griotte (crema de vanilie cu cirese, mascarpone)

 

Millefeuille Fraise (crema de vanilie cu capsuni, mascarpone si bezele)

 

Millefeuille Noix de Pecan (crema de vanilie bourbon, nuci Pecan si bezele)

 

Millefeuille Pistache Framboise (crema de fistic, crema de vanilie cu zmeura, marscarpone si fistic)

Aceasta gama este completata de Millefeuille Vanille, reteta originala a prajiturii care se afla in mod obisnuit in meniul brutariilor Paul.

"Millefeuille Collection este inovatia pe care o aducem unui desert frantuzesc clasic, prin mixul de ingrediente inedite si apetisante ce vor incanta orice gurmand. Retetele au fost gandite special de maestrii patiseri ai Paul care sunt recunoscuti pentru inventivitate si produse cu gust inegalabil. Ceea ce ne diferentiaza este faptul ca la Paul, clientii pot gasi acum cea mai extinsa gama de Millefeuille disponibila pe piata. Si, pentru a incununa experienta acestei game deosebite, le oferim si o excursie la Fete des Lumieres din Lyon, pentru a experimenta, in adevaratul sens al cuvantului, <<L'art de vivre a la francaise>>", a declarat Monica Eftimie (Chief Marketing Officer, Paul Romania).

Concursul pentru marea aventura frantuzeasca se desfasoara in perioada 22 septembrie - 06 noiembrie 2015. Pentru fiecare achizitie de Millefeuille, casierul va lipi pe bonurile fiscale ale clientilor un sticker cu un cod unic care trebuie pastrat in format fizic pana la incheierea concursului.

Pentru a participa, clientii trebuie sa acceseze tab-ul campaniei Millefeuille Collection de pe pagina de Facebook Paul Romania si sa completeze un formular cu datele personale, inregistrand si codul de pe bon. Castigatorul va fi desemnat prin tragere la sorti si va fi validat dupa ce prezinta bonul fiscal cu codul unic care atesta achizitia produselor Millefeuille in perioada de desfasurare a campaniei: 22 septembrie - 06 noiembrie 2015, in brutariile Paul din Bucuresti si Ploiesti.

Millefeuille are o poveste indelungata in traditia frantuzeasca, ce se reinventeaza an de an. In Franta au loc evenimente care celebreaza acest desert, cofetarii din tara fiind invitati sa reproduca cat mai creativ reteta originala, element care se afla si in ADN-ul Paul - zi de zi, maestrii bucatari lucreaza la reinventarea retetelor pentru toate produsele, astfel incat clientii sa se poata bucura de experiente culinare complexe.

Cu o traditie de peste 125 de ani Paul defineste arta brutariei frantuzesti, fiind renumit pentru rafinamentul si calitatea produselor sale servite zilnic in cele peste 500 de brutarii deschise in intreaga lume.

Istoria Paul incepe in 1889, cu o brutarie si patiserie frantuzeasca de familie. Produsele Paul transmit consumatorilor din intreaga lume acel „art de vivre” frantuzesc: gourmet si sofisticat, dar in acelasi timp traditional si atemporal. Alaturi de pasiunea pentru painea frantuzeasca, retetele unice cu ingrediente atent selectionate sunt elementele care constituie identitatea marcii Paul.

In Romania, lantul de brutarii Paul este prezent incepand cu anul 2008 si detine pana in momentul de fata 13 brutarii. Acestea se gasesc in Dorobanti, la Universitate, in Afi Palace Cotroceni, Baneasa Shopping City, Piata Romana, Mall Promenada, Mega Mall, Ploiesti Shopping City, dar si ca locatii de tip chariot in Bucuresti Mall, Plaza Romania, Baneasa Shopping City, Mega Mall si Sun Plaza.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related