KFC, Pizza Hut si Pizza Hut Delivery lanseaza cea de-a opta editie a programului „Vreau in clasa a noua”, in parteneriat cu World Vision

KFC, Pizza Hut si Pizza Hut Delivery lanseaza cea de-a opta editie a programului „Vreau in clasa a noua”, in parteneriat cu World Vision

In luna octombrie, pentru al optulea an consecutiv, KFC si Pizza Hut sprijina programul World Vision - „Vreau in clasa a noua” printr-o campanie de strangere de fonduri desfasurata in toate restaurantele din tara. Campania are ca scop sustinerea a cel putin 75 de copii cu posibilitati financiare limitate, din zonele rurale ale Romaniei, pentru a-si continua studiile la liceu. Dupa succesul editiei din 2014, cand a fost stransa o suma-record de 75,000 de euro, Pizza Hut Delivery se alatura campaniei, oferind clientilor posibilitatea sa doneze in locatii odata cu ridicarea comenzilor.

Intre 1 si 31 octombrie, oricine poate dona in urnele special amenajate din restaurantele KFC, Pizza Hut si Pizza Hut Delivery, indiferent de suma donata si fara a fi nevoit sa cumpere ceva.

Datorita rezultatelor peste asteptari ale editiei din 2014, 93 de copii si-au putut continua studiile la liceu, cu 23 mai multi fata de obiectivul initial. Fiecare elev din program este sustinut cu o bursa lunara de 250 de lei pentru a putea acoperi cheltuielile specifice scolii.

Multumita clientilor, angajatilor si tuturor celor care ne-au sprijinit in campania „Vreau in clasa a noua” am reusit anul trecut sa ajutam 93 de copii. In cei sapte ani de cand am inceput colaborarea cu World Vision, am ajutat 717 de copii sa-si continue studiile si sa faca pasi spre un viitor mai bun. In 2015 speram sa depasim din nou asteptarile si sa sustinem mai multi copii, care astfel sa-si construiasca speranta unui viitor mai bun, iar noi, o societate mai buna si mai pregatita”, declara Mark Hilton, Franchise Business Consultant KFC, Pizza Hut si Pizza Hut Delivery Romania. 

Copiii sunt resursa cea mai de pret a unei tari pentru ca ei vor construi viitorul. Si cum jumatate din copiii Romaniei traiesc in mediul rural, unde riscul de saracie este de sase ori mai mare decat in mediul urban, nu putem ramane indiferenti. Doar unul din patru copii de la tara merge la liceu. Ceilalti, din lipsa de resurse financiare si de educatie in randul parintilor, raman acasa. Prin programul Vreau in clasa a noua ne asumam rolul de a veni in intampinarea acestor copii, oferindu-le burse scolare pe toata perioada liceului. Suntem foarte recunoscatori sa-i avem alaturi de noi in aceasta calatorie pe prietenii si partenerii nostri din cadrul companiilor KFC, Pizza Hut si Pizza Hut Delivery a caror daruire si implicare ne onoreaza, ne incurajeaza si ne motiveaza sa mergem mai departe.”, declara Cristina Mosteanu, Director Marketing World Vision Romania.

In campania din acest an, prin intermediul canalelor de social media, KFC, Pizza Hut si Pizza Hut Delivery propun tuturor fanilor sa impartaseasca povesti, amintiri si emotii din liceu si sa transmita mai departe mesajul campaniei, folosind hashtag-ul #anideliceu.

Ambasadorul proiectului este, pentru al treilea an consecutiv, Dani Otil. Acesta sustine in continuare campania de strangere de fonduri, dupa ce anul trecut a scos la licitatie prima sa casca de motociclist, iar banii au fost donati pentru programul „Vreau in clasa a noua”.

Copiii sustinuti prin program traiesc in zone rurale din judetele Dolj, Ialomita, Valcea si Vaslui si sunt selectati in functie de situatia financiara a familiei, de rezultatele scolare, dar si de dorinta lor de a merge mai departe cu studiile. In ultimul an, toti elevii din clasa a 12-a din program au promovat examenul de Bacalaureat si 35 dintre acestia au devenit studenti. In total, 207 copii sustinuti de World Vision au urmat o facultate precum cea de Matematica, Constructii de Masini, Marketing, Arte Plastice, Geografie, Drept, Telecomunicatii, Finante, Banci, Medicina Veterinara, Medicina, Asistenta Sociala sau Academia de Politie.

Campania face parte din programul World Hunger Relief, cea mai mare initiativa internationala din sectorul privat, lansata de YUM! Brands Inc. al carei beneficiar este World Food Programme, o subsidiara a Organizatiei Natiunilor Unite. Programul World Hunger Relief se desfasoara in peste 130 de tari si teritorii si in mai mult de 40.000 de restaurante KFC, Pizza Hut si Taco Bell si implicand aproape 1,5 milioane de angajati.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related