[Comunicare, varianta interna] Alexandra Frunza (Provident): Suntem o comunitate de aproape 1.000 de oameni si peste 3.000 de parteneri cu care lucram direct, rasfirati in toata tara si din categorii profesionale variate

[Comunicare, varianta interna] Alexandra Frunza (Provident): Suntem o comunitate de aproape 1.000 de oameni si peste 3.000 de parteneri cu care lucram direct, rasfirati in toata tara si din categorii profesionale variate

Si ce te faci? Ai atatia oameni de multumit; oameni de care depinde, in buna masura, compania ta. Modul de functionare, eficienta, produsele si serviciile si personalitatea, intrucatva. Nici n-ai ajuns la clienti si uite cate ai de bifat in planul comunicarii. 

De regula, campaniile si programele de comunicare interna sunt surorile mai timide din familia marcom-ului. Tocmai pentru ca nu prea au ocazia sa iasa in afara, desi ar avea ce sa impartaseasca. Iar noi am zis ca e cazul sa le discutam.

Incepem cu platforma de comunicare interna a Provident, "Real news, in real time", elaborata intern, despre care ne spune in continuare Alexandra Frunza (Manager Comunicare si Relatii Externe, Provident Financial Romania).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related