Conferinta internationala EuroCo a unit parteneri AIESEC Romania si AIESEC International

Conferinta internationala EuroCo a unit parteneri AIESEC Romania si AIESEC International

Aceasta toamna, AIESEC Romania a organizat conferinta internationala EuroCo 2015 unde participa aproximativ 250 de tineri lideri de pe 4 continente: America de Nord, Europa, Asia si Africa. Conferinta consta in reluarea workshop-urilor de la Congresul International la care au participat 800 de persoane.

Joi, 15 octombrie, a fost prima zi a conferintei, incepand cu Youth Speak Forum, un eveniment in cadrul caruia cei 250 de internationali au participat la discutii pe tema antreprenoriatului cu partenerii AIESEC Romania si AIESEC International: Bicicleta Pegas, Impact Hub Bucharest, PwC Romania, cu alumnus-ul AIESEC Romania Stefan Palarie si invitatii speciali Raed Arafat si Florin Talpes.

Urmatorul pas a fost dezvoltarea ideilor noi din urma discutiilor in cadrul unor workshop-uri cu reprezentanti ale companiilor partenere: P&G, ING, PwC Romania si EY. In urma acestor workshop-uri, internationalii au creat proiecte noi pe care le-au prezentat companiilor si au primit feedback constructiv.

Ziua s-a sfarsit cu multa energie la Targul Multicultural, unde au participat 42 de tari. Internationalii au prezentat bucate traditionale, obiecte specifice tarii reprezentate, traditii, costume, brosuri de promovare a tarilor si dansurile specifice localului AIESEC de provenienta.

In cea de a treia zi a coferintei organizatorii au pregatit Seara Romaneasca cu dansuri, muzica si costume populare oferite de Ansamblul DOINA si cina traditional romaneasca cu mimiliguta cu branza si smantana, costita de porc cu fasole si papanasi.

AIESEC este platforma internationala pentru tinerii ce vor sa isi descopere si dezvolte potentialul de leadership. Abordarea noastra inovatoare pentru dezvoltarea tinerilor se axeaza pe asumarea unui rol proactiv, dezvoltarea cunoasterii de sine si a unei viziuni personale, construirea de retele, precum si dezvoltarea capacitatii de a aduce o schimbare.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related