Call for papers pentru Marketing for Women, Marketing for Men si Romanian Youth Focus

Pe 23, 24 si 25 noiembrie SMARK KnowHow organizeaza cel mai complex si complet eveniment din Romania dedicat targeturilor in comunicare. 3 zile, peste 300 de profesionisti in sala, 30 de speakeri la Marketing for Women, Marketing for Men si Romanian Youth Focus. Unii dintre cei mai cunoscuti profesionisti din marcomm vor pune pe masa discutiilor trenduri in comportamentul femeilor, barbatilor si al tinerilor, insight-uri din cercetarea de piata, bune practici in comunicare si multe altele.

Printre speakeri se numara: Anca Nuta (UniCredit), Adrian Nicolaescu (Mega Image), Bogdan Muraru (AVON), Alex Dona (Times New Roman), Diana Ceausu (McCann Erickson), Oana Bulexa (MSLGROUP The Practice), Monica Botez (Golin), Alina Damaschin (Rogalski Damaschin), Razvan Matasel (Arsenoaiei & Matasel, 4inmasina), Costin Radu (The Geeks), Victor Stroe (Leo Burnett), Dragos Iliescu (Universitatea Bucuresti), Ana Morodan (AnaMorodan.com), Ana-Maria Olaru (Publicis).

Pentru o acoperire cat mai buna a temei, pana pe 5 noiembrie sunt asteptate propuneri de subiecte, prezentari si studii de caz legate de tematica celor 3 zile, pe adresa events@SMARK.ro, cu subiect-ul: Propunere prezentare SMARK KnowHow.

Profesionistii invitati sa contribuie cu know-how relevant pe tema evenimentului sunt: oameni de research si marketing de la client (indiferent de marimea businessului), agentiile de cercetare de piata, creatie, media, digital, productie, precum si jurnalisti, sociologi, consultanti in strategie de marketing si branding si toti cei care au expertiza relevanta si recenta in domeniu.

Cele mai interesante propuneri vor putea fi introduse in programul Marketing for Women, Marketing for Men si Romanian Youth Focus. In cadrul procesului de selectie vor avea prioritate propunerile care abordeaza urmatoarele teme acoperite de eveniment:

- Optiuni de comunicare cu cele 3 tipuri de public (Tips, tricks & mistakes); 

- Trenduri in comportamentul de consum pe cele 3 tipuri de public;

- Trenduri in tehnologie care influenteaza comportamentul si comunicarea cu publicul tinta;

- Insight-uri din campaniile internationale pe tema empowering women, aplicabile la nivel local;

- Insight-uri relevante despre femei, barbati si tineri din campaniile internationale, aplicabile si local;

- Cause related marketing pe cale 3 tipuri de public tinta;

- Branduri care au dezvoltat campanii de succes pentru femei, barbati sau tineri: best practices, dos & don'ts.

Sunt incurajate si propunerile de subiecte noi, neincluse in aceasta lista, in masura in care acestea se afla in aria de interes a evenimentului.

Informatii complete despre program si despre participarea la conferinta vor fi disponibile in curand pe site-ul evenimentului.

Daca vrei sa fii partener al acestui eveniment, contacteaza-ne:
Ioana Dogaru, Business Developer, SMARK - Pachete corporate de bilete si sponsorship (Ioana@SMARK.ro)

SMARK KnowHow reprezinta seria de evenimente de marketing organizate pe diferite teme de interes pentru marketeri, care acopera o gama larga de preocupari din aria lor de responsabilitate. Conceptul si formatul SMARK KnowHow au fost create in 2009 ca o alternativa la piata de evenimente de profil, prin relevanta si specificitatea temelor abordate si prin oferirea unei game extinse de informatii pe temele dezbatute.



Sectiune



Related