"Bucket-ul de bine" de la KFC a adus peste 30.000 de euro la SOS Satele Copiilor Romania

"Bucket-ul de bine" de la KFC a adus peste 30.000 de euro la SOS Satele Copiilor Romania

Campania "Bucket de bine", lansata de KFC in primavara acestui an, a asigurat asociatiei SOS Satele Copiilor Romania o donatie de peste 30.000 de euro in primele sase luni, depasind astfel obiectivele initiale.

In perioada 1 martie – 31 decembrie 2015, KFC si-a propus sa acopere bugetul lunar necesar unei familii din cadrul SOS Satele Copiilor Bucuresti, din care fac parte 5 copii cu varste intre 7 si 11 ani ingrijiti de o mama sociala.

Prin campania “Bucket de bine”, 1 leu din fiecare Hot Bucket vandut de KFC este donat catre SOS Satele Copiilor Romania. Scopul initial al campaniei a fost de a sustine bugetul total necesar familiei “adoptate” de KFC si a crea pentru copii un mediu optim in care sa se poata bucura de o copilarie normala.

Cei peste 30.000 de euro donati in primele sase luni ale campaniei au depasit obiectivul initial, astfel ca fondurile suplimentare vor fi folosite pentru a acoperi si alte necesitati ale organizatiei non-profit.

"Ne bucuram nespus de succesul campaniei si de sustinerea pe care am primit-o de la clientii nostri, carora le multumim ca au ales Bucket-ul de bine. Ne-am dorit inca de anul trecut, cand i-am cunoscut pe copiii din familia SOS „adoptata”, sa ne implicam pentru a le oferi conditii cat mai bune si o copilarie linistita. In primele sase luni am realizat mai mult decat ne-am propus prin campania <Bucket de Bine>. Fondurile stranse au depasit tinta noastra principala, aceea de a ajuta familia adoptata prin sustinerea tuturor cheltuielilor lunare. Vom ramane la fel de implicati in continuare si speram ca rezultaltele sa fie din ce in ce mai bune", a spus Mark Hilton (Franchise Business Consultant KFC Romania).

 

“Campania “Bucket de bine” a fost un motiv constant de bucurie pentru noi. Daca scopul initial al parteneriatului a fost sustinerea unei case familiale SOS din SOS Satul Copiilor Bucuresti, dupa sase luni de campanie am reusit, cu sprijinul KFC si al clientilor sai, sa rezolvam mai multe nevoi ale acestei case, in care locuiesc cinci copii impreuna cu mama sociala.

Am inlocuit mobilierul deteriorat si am achizitionat mici obiecte de care mama sociala avea nevoie in gospodarie. Mai mult, avem in plan sa renovam apartamentele din Comunitatea de tineri din Bucuresti si sa cumparam mobila noua. “Bucket de bine” este o campanie care ne-a adus numai surprize placute si visuri implinite.

Dincolo de sustinerea financiara, copiii din casa sponsorizata de KFC sunt mai comunicativi, se simt pretuiti si chiar rasfatati. In fiecare luna ei sunt invitatii partenerului nostru la diferite spectacole urmate de un pranz pe placul lor”, a declarat Carmen Bruma (Manager Strangere de Fonduri si Comunicare, SOS Satele Copiilor Romania).

Scopul unei familii SOS este acela de a crea un mediu de sustinere in care copiii sa parcurga toate etapele unei copilarii normale. KFC sustine toate cheltuielile necesare pentru alimente, imbracaminte, ingrijiri medicale si activitatile educationale ale copiilor din casa sponsorizata.

Parteneriatul KFC cu SOS Satele Copiilor Romania se inscrie in directiile strategice de CSR ale KFC Romania, prin care compania sprijina educatia si dezvoltarea tinerilor, directie sustinuta in ultimii 7 ani prin parteneriate cu organizatii non-profit.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Campanii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related