Investitori activi, mentori remarcabili si potentiali parteneri de distributie vor discuta cu finalistii How to Web Startup Spotlight

Investitori activi, mentori remarcabili si potentiali parteneri de distributie vor discuta cu finalistii How to Web Startup Spotlight

In luna noiembrie, How to Web Startup Spotlight aduce fata in fata 32 de startup-uri cu potential din regiune si 50+ investitori activi, reprezentanti ai unora dintre cele mai cunoscute programe de accelerare la nivel international, mentori cu experienta relevanta si posibili parteneri comerciali.

Startup-urile care vor sa incheie deal-uri si sa concureze pentru premiile in valoare totala de 20.000 USD oferite de IXIA, partener principal al programului, sunt invitate sa aplice pana vineri, 30 octombrie, pe site-ul programului.

Cea de a patra editie Startup Spotlight va avea loc in paralel cu How to Web Conference 2015 si va aduce impreuna 32 de startup-uri cu potential din Europa Centrala si de Est, selectionate de un juriu de specialitate.

Pe parcursul celor trei zile ale programului, echipele finaliste vor avea acces la oportunitati de investitii si distributie, vor dezvolta conexiuni valoroase in industrie si vor avea sansa de a castiga vizibilitate prezentandu-si produsul pe scena How to Web, in fata intregii audiente a conferintei. Mai mult, acestea vor concura pentru premiile in valoare totala de 20.000 USD oferite de IXIA, partener principal al programului, si vor primi bilete de acces la How to Web Conference 2015.

Fiecare dintre cele 32 de echipe finaliste va participa la 12 intalniri unu la unu cu mentori, investitori si posibili parteneri comerciali atent selectionati pentru a corespunde nevoilor individuale. Procesul de match-making este realizat de o echipa cu experienta, avand in vedere profilul fiecarui startup si experienta mentorilor.

 

Investitori activi & programe de accelerare cunoscute discuta cu echipele finaliste

Venture Partner in cadrul 500 Startups, Erhan Erdogan vine la How to Web Startup Spotlight in cautarea unor potentiale investitii. Erhan si-a inceput cariera ca dezvoltator e-business la Teknoloji Holding si a ocupat apoi pozitii precum analist la Webrazzi, project manager si evanghelist la Sevenload GmbH, consultant la Fring si, ulterior, analist al Yandex, cel mai mare motor de cautare din Rusia, si primul angajat in Turcia al motorului acestuia.

Managing Director al Techstars London, Max Kelly a coordonat programele de inovatie si antreprenoriat ale grupului Virgin. In cei 12 ani in care a lucrat acolo, Max a fost responsabil de strategia grupului si a pornit numeroase companii care au fost vandute pentru mai bine de 500 milioane USD, printre care se numara Virgin Insight, Virgin Mobile USA & Canada sau Vigin Healthbank. Pe langa asta, Max a infiintat si vandut cu succes in 2014 lastsecondtickets.com.

Director al programului de accelerare Ignite (Londra), Martyn Davies este un programator creativ, product manager, consultant tehnic si organizator de hackathoane, si a lucrat pentru companii precum BBC, Universal Music sau SendGrid. Martyn este mentor in cadrul mai multor programe de accelerare cunoscute din Europa si lucreaza direct cu startup-urile early-stage pentru a le ajuta sa dezvolte produse tech cu potential.

 

Mentori remarcabili isi impartasesc experienta si ofera feedback

Entrepreneur in Residence la 500 Startups, Andy Young ajuta echipele din London Distro Dojo cu dezvoltarea produsului, crestere si metrici. Inainte de a se alatura echipei 500 Startups, Andy a condus lansarea Stripe in UK, a infiintat si dezvoltat platforma de management GroupSpaces si a creat Selective Tweets, un produs folosit de peste 1 milion de utilizatori pentru a posta pe Twitter si Facebook.

Vladimir Oane a purtat mai multe palarii de-a lungul carierei sale, de la product manager si programator pana la marketer. In prezent Master of Product la Hootsuite, Vladimir este Co-Fondatorul UberVU, unul dintre primele servicii all-in-one de social media din lume, achizitionat de Hootsuite in 2014. Vladimir are experienta in companii aflate in diferite etape ale cresterii si ajuta startup-urile sa isi dezvolte produsele pe piete internationale.

Columnist la Inc.Com si Chief Marketing Technologist, CCP, Travis Wright a ajutat in ultimii 15 ani sute de companii B2B si B2C, de la startup-uri si companii medii pana la afaceri din Fortune 100, sa aleaga tehnologiile & instrumentele potrivite pentru a creste eficienta campaniilor de marketing. Printre ariile lui de expertiza se numara digital media, strategii de social business pentru marketing, vanzari si recrutare.

In plus, cele 32 de startup-uri care vor participa la Startup Spotlight 2015 vor beneficia de oportunitatea unica de a discuta direct cu posibili parteneri de distributie, relevanti pentru nevoile lor de dezvoltare. Printre acestia se numara Adriana Iordan, Senior Director of Product Management, Avangate, Stejara Pircan, Director Comercial, Emag, sau Dan Calugareanu, Fondator al Alliance Computers si al retelei de investitori de tip angel Tech Angels.

Lista completa a investitorilor si profesionistilor care vor avea intalniri 1 la 1 cu finalistii Startup Spotlight este disponibila online pe site-ul programului, iar aceasta va fi actualizata cu noi mentori, selectionati pentru a corespunde cat mai bine nevoilor echipelor finaliste.

Startup Spotlight este un program dezvoltat in parteneriat cu IXIA, cu sustinerea Telekom Romania, Bitdefender, CyberGhost, Microsoft, Avangate, hub:raum, Ambasada Canadei in Romania, Mozilla si Okapi Studio, si va avea loc pe 25 – 27 noiembrie in Bucuresti.

Startup-urile tech in cautare de investitii, programe de accelerare, posibili parteneri de distributie sau vizibilitate, mai au la dispozitie pana vineri, 30 octombrie, pentru a aplica pe site-ul programului. Selectia echipelor finaliste va fi realizata de un juriu de specialitate, iar rezultatele vor fi anuntate joi, 5 noiembrie.

Startup Spotlight se desfasoara in paralel cu How to Web Conference 2015, cel mai important eveniment dedicat inovatiei in tehnologie si antreprenoriatului din Europa de Sud-Est. How to Web Conference 2015 aduce impreuna peste 1000 de fondatori de startup-uri, product manageri, programatori, designeri, specialisti in marketing si lideri de comunitati din Europa Centrala si de Est.

Pe langa continutul de foarte buna calitate, care include studii de caz si discursuri practice, participantii beneficiaza de oportunitati de networking excelente cu actori importanti din industria de tech si au ocazia de a se conecta la ecosistem si de a descoperi tendintele actuale. Biletele de tip Early Bird sunt disponibile online pe site-ul conferintei.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related