Marionnaud Paris a aflat ce inseamna frumusetea pentru femeile din generatia Millennials

Marionnaud Paris a aflat ce inseamna frumusetea pentru femeile din generatia Millennials

Marionnaud Paris a realizat un studiu etnografic, pentru a descoperi cum s-a schimbat perceptia asupra frumusetii in randul femeilor din generatia Millennials.

Retailerul a demarat aceasta initiativa ca parte a campaniei Mamicile au Stil, proiect aniversar ce marcheaza 6 ani pe piata din Romania a binecunoscutei companii franceze. Prin aceasta, Marionnaud Paris isi propune sa ofere incredere tinerelor mamici din Romania in stilul si frumusetea lor. 

Studiul calitativ, realizat impreuna cu agentia de cercetare Ipsos Research, a evidentiat nevoia acuta a tinerelor femei (25-35 de ani) de a echilibra frumusetea interioara cu cea exterioara, intr-un context social care pretinde o reala “performanta” a frumusetii.

Astfel, incercand sa intelegem cat mai bine nevoile si obiceiurile femeilor din Romania in ceea ce priveste ingrijirea si perspectivele despre frumusete, am identificat mai multe stadii si tipologii de care acestea sunt definite.

Etapele conturate pornesc de la zona Momification, cand mama este modelul urmat iar aceasta reprezinta definitia frumusetii, Social Teaser, Integrarea, Evidentierea, Afilierea, Maternitatea, care reprezinta si un moment cheie, pana la Putere si Echilibru. Toate aceste etape au identificat elemente relevante in care femeile din Romania se regasesc.

Printre cele mai semnificative informatii descoperite in studiul realizat se regasesc urmatoarele idei:

• Femeile se simt obligate sa fie frumoase.
A fi frumoasa a devenit o obligatie. Femeile tinere simt ca au datoria de a fi frumoase, atat pentru ele, cat si pentru cei din jur. In acest sens, frumusetea exterioara este asimilata machiajului. Rolul sau este de a ascunde defectele si de a recrea un aspect impus social (buze pline, ten impecabil, gene bogate). De asemenea, varsta de la care tinerele incep sa se machieze a coborat catre 14 ani.

• Maternitatea este apogeul frumusetii.
Femeile (25-35 de ani) simt tensiunea de a echilibra frumusetea interioara, pe care o definesc ca feminitate, cu cea exterioara, pe care o identifica machiajului. Momentul in care ele considera ca ajung in echilibru este cel al maternitatii. Tinerele mamici simt ca feminitatea lor este deplina iar machiajul poate fi mai natural, mai orientat catre evidentierea propriilor trasaturi, si mai putin catre recrearea standardelor sociale.

• Frumusetea nu se invata, se fura.
Cu toate ca mamicile tinere au un interes crescut pentru “parenting”, atunci cand vine vorba de perceptele de frumusete, nu se descurca mult mai bine fata de mamele lor. Chiar daca ele traiesc sub presiunea sociala de a fi frumoase, ingrijite si machiate, nu stiu cum sa isi invete fetitele sa raspunda normelor sociale. Ele isi invata copiii ingrijirea de baza, lasand aspectele mai elaborate pe seama internetului si a revistelor de lifestyle.

Campania demarata de Marionnaud Paris - Mamicile au Stil - a inceput in septembrie, cu o aplicatie de Facebook ce a strans sute de fotografii ale mamicilor dar chiar si ale taticilor, impreuna cu copiii lor, in tinute si posturi asemanatoare. Campania va continua pana la finalul anului, cu alte componente inedite.

Cu o retea de aproape 1000 magazine, dintre care peste 510 in Franta, grupul Marionnaud se numara printre cele mai importante parfumerii din Europa, prezenta in acest moment in 10 tari (Franta, Elvetia, Italia, Austria, Spania, Portugalia, Ungaria , Cehia, Slovacia si Romania).

Compania sarbatoreste 6 ani de prezenta pe piata din Romania, unde detine o retea de 30 de magazine, prin preluarea lanturilor Ina si Privilege.

Infografic perceptii frumusete

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related