De Black Friday, clientii Fashion Days pot alege din cele peste 600.000 de produse, cu discounturi de pana la 90%

De Black Friday, clientii Fashion Days pot alege din cele peste 600.000 de produse, cu discounturi de pana la 90%

Vineri, 20 noiembrie, Fashion Days, destinatia numarul 1 de fashion, lanseaza campania de Black Friday 2015 - “BE A TRUE FASHION DETECTIVE”, oferind discounturi la peste 600.000 de produse, de la peste 1.000 de branduri, cu reduceri de pana la 90%.

Utilizatorii aplicatiilor mobile Fashion Days primesc acces exclusiv la aceasta campanie cu patru ore mai devreme – acestia vor avea posibilitatea sa inceapa cumparaturile joi, la ora 20:00, inainte de startul oficial de la miezul noptii. Black Friday va continua pentru trei zile, pana pe 22 noiembrie, inclusiv.

Conceptul “BE A TRUE FASHION DETECTIVE” a fost ales pentru a evidentia noile caracteristici ale shopului Fashion Days, ce le ofera utilizatorilor posibilitatea de a cauta produsele preferate mult mai usor si rapid, folosind optiunea de search si filtrele pentru culori, pret, brand, categorie de produse si marimi.

Toti clientii sunt invitati sa incerce noile functionalitati si sa vaneze cele mai bune oferte de Black Friday. Cu discounturi de pana la 90%, gama de produse numara sute de mii de articole de imbracaminte, incaltaminte si accesorii, ce apartin unor branduri internationale renumite, precum: Calvin Klein, United Colors of Benetton, Just Cavalli, Esprit, Pepe Jeans, Guess, Nike, Triumph, Puma, Converse, Ray Ban, Love Moschino, Only, Vero Moda, Desigual, Jack & Jones, Mango, Timberland, Napapijri si multe altele.

"Este cel de-al treilea an in care organizam reduceri speciale cu ocazia Black Friday, datorita succesului de care s-au bucurat campaniile din ultimii doi ani. Scopul nostru este sa oferim clientilor un numar mare de produse la preturi foarte mici. Astfel, valoarea totala a discounturilor oferite anul acesta se ridica la 18.000.000 euro", spune Gabor Cseh (CEO Fashion Days).

"Noul model de business al Fashion Days, prin care am facut trecerea de la un site de campanii de flash sales, limitate in timp si stocuri, la un shop de retail ce ofera colectii in-season, ne permite sa oferim clientilor nostri acces la o selectie extrem de variata de produse, cu livrare rapida", a adaugat Gabor Cseh.

Anul trecut, interesul remarcabil fata de Black Friday a rezultat intr-un record de 200.000 de produse vandute si reduceri ce au totalizat 8.400.000 euro. Femeile au fost cei mai activi cumparatori, totalizand 75% dintre clienti, fata de 25% barbati.

Fashion Days anunta si lansarea versiunii 3.0 a aplicatiilor pentru dispozitive mobile. Odata cu aceasta, magazinul online Fashion Days este complet disponibil fara inregistrare, oferind acces la toata gama de produse si posibilitatea de a comanda articole fara a avea cont.

In prezent, peste 45% din vanzarile Fashion Days sunt inregistrate prin dispozitive mobile. Odata cu imbunatatirile aduse in mod constant atat aplicatiei pentru Android, cat si celor pentru iOS, compania estimeaza o crestere continua a vanzarilor prin acest canal.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Campanii

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related