[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Alina Buzatu (Geometry Global) si trasaturile barbatului postmodern

Panelul Best Practices din a doua zi de Target BootCamp - Marketing for Men 2015 a fost continuat de Alina Buzatu (Head of Strategy, Geometry Global). Alina a vorbit audientei de la UniCredit Tower despre barbatul postmodern, specificand cateva trasaturi ale acestuia, trecand apoi la cateva exemple de campanii si proiecte de brand care au mizat pe acestea. La inceput, ea a precizat faptul ca schimbarile prin care trec barbatii nu sunt niste mutari structurale ce provin din interior, ci mediul este cel responsabil pentru ele.

Trasaturile postmodernismului la care trebuie sa se adapteze barbatii, potrivit Ihab Hassan, tin de participare, fragmentaritate, "schizofrenie" (divizare dupa mai multi centri de atentie, tendinta opusa modernismului, in care domina abordarea centrului, axis mundi etc.), transparenta si toleranta. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol


Frank Group

Frank Group este un grup de agentii independente, care ofera servicii integrate si complete de comunicare. Din Grupul Frank fac parte companiile Frank (ATL, BTL, digital), Oxygen (PR), MSPS Marketing and... vezi detalii »

Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Sectiune

Dictionar



Related