[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Monica Botez (Golin Romania): Comunicarea pentru barbati fie merge pe umor, fie intr-o directie aspirationala

Monica Botez, Managing Partner la Golin Romania, si-a inceput prezentarea cu o precizare: nu exista prea multe proiecte locale care sa se adreseze exclusiv barbatilor. Unul dintre aceste proiecte este, insa, campania Skol - „Ori bem bere, ori bem bere”, dezvoltata de Lowe & Partners. Insight-ul campaniei este ca berea este un produs care ar trebui apreciat in sinea lui, fara a atrage atentia catre procedee ca deschisul sticlei sau orice alt fel de actiune ce "acapareaza" savurarea berii.

In ceea ce priveste comunicarea pentru barbati, ea se inscrie in doua categorii, e de parere Monica. Fie se merge pe umor - o comunicare foarte amuzanta - fie se adopta o directie aspirationala (traseulcatre barbatul ideal). Campania Skol merge, evident, pe un tip de comunicare care pune accentul pe fun

Au fost prezentate, apoi, o serie de materiale video care au inclus elemente provenite din preconceptii pe care oamenii le au despre barbati.

In subconstientul colectiv exista situatia in care barbatii si prietenii lor fac diverse lucruri impreuna; construirea acestei intimitati masculine (bromance) a fost unul dintre obiectivele brandului prin aceasta campanie. Vorbim despre unul dintre carligele prin intermediul carora consumatorii sa fie convinsi sa participe si sa guste din bere", a adaugat Monica.

In ce priveste brandurile cu o comunicare aspirationala, Monica a mentionat ca un exemplu bun in acest sens este Mercedes. Brandul comunica unisex, dar face acest lucru pentru ca publicul nu este unul exclusiv masculin – nu doar barbatii decid sa cumpere masini, ci si femeile fac parte din procesul de luare a deciziei.

Prezentarea s-a incheiat cu mentionarea unei preconceptii potrivit careia industria auto este una care apartine barbatilor, iar Monica Botez a explicat ca acest lucru se observa cel mai bine in cadrul conferintelor de presa ale publicatiilor din sectiunea auto. De obicei, jurnalistii care participa la aceste evenimente sunt, in proportie de 99%, barbati.

Target BootCamp este un eveniment SMARK KnowHow. Parteneri de know-how au fost: Interactions, Spoon, Avon, Domeniile Samburesti, Aqua Carpatica si SilhoutteSpectacolul tehnic a fost oferit de Five's, tipariturile creative de GT, solutions provider a fost AdProduction, iar frufru a fost creative food partner. Fotografiile de la eveniment poarta semnatura photosnackssi a lui Antonescu Dumitru, iar Ivan Creativ a fost videograful oficial. Coffee provided by NTS Coffee.



AdProduction

Prezentare : Suntem AdProduction si facem productie publicitara tailor made.Desi foarte diferite, toate proiectele noastre sunt pregatite in doua faze: intai gandite, apoi date in productie.Prima data ne oprim la o... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, in acelasi an, locul 1 in cele mai importante competitii ale industriei: PR Agency of the Year in cadrul galei Romanian PR Award 2014, #1 PR Agency in... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related