[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Marilena Istratescu (Foodwise): Barbatii vor un produs onest, curat, cinstit, un brand care sa ii reprezinte

[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Marilena Istratescu (Foodwise): Barbatii vor un produs onest, curat, cinstit, un brand care sa ii reprezinte

Marilena Istratescu, Managing Partner, Foodwise, a deschis panelul al doilea de la Target BootCamp - Marketing for Men a explicat ca, desi exista un target format din barbati pretiosi, pretentiosi si exclusivisti, marea masa a persoanelor de sex masculin sunt, mai degraba, ceva mai jos ca nivel: „Ce ne facem cu restul Romaniei? Romania nu e Bucuresti, iar Bucurestiul nu e Fratelli”.

In campania „Fii serif la relaxare” pe care Foodwise a desfasurat-o pentru Ciucas, agentia a decis sa vorbeasca barbatilor simpli, de la tara, care muncesc pentru a-si intretine familia.

Ciucas se adreseaza segmentului economy pentru care berea inseamna placerea de dupa o zi de munca. Fie ca o bea acasa sau in carciuma satului, pentru consumatorul Ciucas e important sa o bea cu prietenii.

Acest tip de target este challenging, ne-a explicat Marilena, pentru ca nu poate fi „vrajit cu metafore si filosofii”.

Campania promotionala „Fii serif la relaxare” a fost implementata national, on trade si off trade, in mediul rural in 4.000 de locatii.

Endorser-ul de brand a fost varul Sandel, un personaj iubit de targetul Ciucas si un erou la care oamenii din target au rezonat, a adaugat Marilena. E un om extrem de sociabil, un om care vorbeste pe limba lor, "fara fandoseli si fite", un om care se asaza cu ei la masa si cu care pot bea o bere.

Mecanismul campaniei: un consumator care cumpara o bere putea castiga inca o bere pe loc sau o bicicleta prin tragere la sorti. Extragerile la sorti au fost facute in prezenta varului Sandel si a avocatilor, iar castigatorii puteau pleca direct cu berea sau bicicleta.

Cu alte cuvinte, atat premiile cat si extragerea au fost puternic ancorate in universul targetului.

Marilena Istratescu a concluzionat ca ceea ce vor barbatii, din perspectiva marketingului, este un produs onest, curat, cinstit, un brand care sa ii reprezinte. Prezentarea s-a incheiat cu o lista de to-dos pentru branduri:

  • asculta consumatorii;
  • ii respecta;
  • creeaza ancore sociale;
  • din nou, asculta consumatorii.

Target BootCamp este un eveniment SMARK KnowHow. Parteneri de know-how au fost: Interactions, Spoon, Avon, Domeniile Samburesti, Aqua Carpatica si SilhoutteSpectacolul tehnic a fost oferit de Five's, tipariturile creative de GT, solutions provider a fost AdProduction, iar frufru a fost creative food partner. Fotografiile de la eveniment poarta semnatura photosnacks si a lui Antonescu Dumitru, iar Ivan Creativ a fost videograful oficial. Coffee provided by NTS Coffee.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


FINEWISE

FINEWISE este divizia de expertiza in F&B, ospitalitate, sanatate si wellbeing a grupului de comunicare HELLO. Avand la baza viziunea ca o viata buna este o viata constienta, sanatoasa si bogata, ce incepe cu... vezi detalii »

Spoon Media

Spoon a inceput in 2003 ca o agentie de strategie de media dar a evoluat diversificandu-si serviciile catre o agentie de comunicare digitala si media. Obiectivul Spoon este sa combine experienta de analisti de date... vezi detalii »

Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Grafica si Tipar

Grafică şi Tipar este poziţionată ca o agenţie de producţie creativă, cu expertiză în conceperea şi producerea de materiale pentru campanii de marketing şi comunicare. Activitatea noastră se desfăşoară... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related