KFC, Pizza Hut si Pizza Hut Delivery au strans suma record de 80.000 de euro pentru programul World Vision „Vreau in clasa a noua”

KFC, Pizza Hut si Pizza Hut Delivery au strans suma record de 80.000 de euro pentru programul World Vision „Vreau in clasa a noua”

KFC, Pizza Hut si Pizza Hut Delivery Romania vor dona suma record de 80.000 de euro catre organizatia World Vision Romania, in urma campaniei de strangere de fonduri „Vreau in clasa a noua” desfasurate in luna octombrie. Pentru cea de-a opta editie, Pizza Hut Delivery s-a alaturat campaniei oferind clientilor posibilitatea sa doneze in locatii odata cu ridicarea comenzilor. Cele trei companii sustin programul World Vision atat prin strangerea de fonduri in restaurantele proprii, cat si in calitate de sponsor.


Campania din acest an si-a propus sa sustina cel putin 75 de copii cu o situatie materiala precara din zona rurala, din judetele Dolj, Ialomita, Valcea, Cluj, Iasi si Vaslui, selectati in program de organizatia World Vison Romania pentru a-si continua studiile liceale. Datorita rezultatelor peste asteptari, 120 de copii vor merge la liceu pentru inca un an.

Rolul educatiei este esential atat pentru dezvoltarea personala a fiecarui copil, dar si pentru progresul societatii romanesti. De-a lungul timpului ne-am dat seama ca din mediul rural provin copii cu multa initiativa, care vor sa isi depaseasca starea materiala si sa isi imbunatateasca viitorul. Identificand potentialul lor, ne dorim sa ii sustinem si sa ii ajutam sa ajunga acolo unde merita si isi doresc.

In ultimii opt ani am ajutat peste 800 de copii sa mearga la liceu, iar pentru aceasta performanta le multumim in primul rand clientilor care sunt alaturi de noi in fiecare an si angajatilor KFC, Pizza Hut si Pizza Hut Delivery pentru implicarea constanta in campanie.

De asemenea, apreciem foarte mult sprijinul lui Dani Otil, ambasadorul campaniei in ultimii trei ani”, declara Mark Hilton, Franchise Business Consultant KFC, Pizza Hut si Pizza Hut Delivery Romania.

In cei 25 de ani de activitate in Romania, stim ca educatia este singura sansa de a iesi din cercul vicios al saraciei pentru mii copii din mediul rural. Programul “Vreau in clasa a 9-a” este unul din modurile in care am ales sa ne implicam ca sa schimbam viitorul acestor copii.

Suntem onorati ca parteneriatul dintre World Vision Romania si KFC, Pizza Hut si Pizza Hut Delivery a ajuns la a opta editie si ca in fiecare an ni se alatura din ce in ce mai multi sustinatori. Suma record stransa in campania din 2015 ne va permite sa ajutam peste 100 de copii din mediul rural sa isi continue liceul si sa-si implineasca astfel potentialul.

Multumim partenerilor nostri si tuturor celor care au contribuit cu cate un leu, donand astfel ani de liceu copiilor din satele romanesti”, declara Cristina Mosteanu, Director Marketing World Vision Romania.

Campania s-a desfasurat pe parcursul lunii octombrie, perioada in care urnele “Vreau in clasa a noua” au fost amplasate in toate restaurantele KFC, Pizza Hut si Pizza Hut Delivery din tara, pentru oricine si-a dorit sa contribuie cu orice suma si fara a fi nevoit sa achizitioneze produse.

Dani Otil s-a alaturat si anul acesta campaniei „Vreau in clasa a noua”. Sustinand cu mult interes cauza, el a vizitat copiii inscrisi in program din judetul Dolj si le-a vorbit despre importanta educatiei pentru a-si asigura un viitor mai bun.

De asemenea, peste 20 de jurnalisti si bloggeri au sustinut campania din acest an cu articole dedicate copiilor din program, sub hashtag-ul #anideliceu. Textele au fost adunate intr-un proiect editorial special, intitulat “Revista Liceului”, publicatie care va fi tiparita si trimisa tuturor celor 195 de copii inscrisi in programul World Vision in acest an.

Copiii din program sunt selectati in functie de situatia financiara a familiei din care provin, de rezultatele scolare si de dorinta lor de a merge la scoala. In timpul liceului, acestia beneficiaza de un sprijin lunar in valoare de 250 de lei care le acopera cheltuielile necesare pentru scoala si le ofera acces la activitati educative si de socializare, o tabara de vara, consiliere individuala, sprijin in vederea integrarii in noul mediu scolar si orientare in cariera.

Campania face parte din programul World Hunger Relief, cea mai mare initiativa internationala din sectorul privat, lansata de YUM! Brands Inc. al carei beneficiar este World Food Programme, o subsidiara a Organizatiei Natiunilor Unite. Programul World Hunger Relief se desfasoara in peste 130 de tari si teritorii si in mai mult de 40.000 de restaurante KFC, Pizza Hut si Taco Bell si implicand aproape 1,5 milioane de angajati.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related