Au fost desemnati castigatorii celei de-a doua editii a competitiei de creatie Mega Chic #2, organizata de Mega Image

La finalul celei de-a doua editii a competitiei de creatie Mega Chic by Mega Image, organizata de Mega Image in perioada noiembrie 2015 – ianuarie 2016, juriul de specialitate si publicul au desemnat castigatorii premiilor, cei care vor semna design-ul celei de-a treia colectii de sacose de cumparaturi Mega Image, colectie care va fi disponibila in cea de-a doua jumatate a anului 2016.

Astfel, Ionut Popescu, Ilinca Pop si Andrei Macesanu au castigat premiul cel mare, in valoare de 1000 Euro, si vor semna noua colectie de sacose de cumparaturi Mega Image: Ionut Popescu va semna tema Yummy Inspiration, tema despre delicii apetisante si bunatati sanatoase, Ilinca Pop va semna tema Cool Statement, integrand expresii creative intr-un design memorabil, iar Andrei Macesanu va semna tema Smart Community, infatisand clipele speciale petrecute alaturi de prieteni si familie.


Yummy Inspiration - Ionut Popescu


Smart Community - Andrei Macesanu


Cool Statement - Ilinca Pop

 

Lucrarile finaliste au fost selectate dintr-un total de peste 400 de lucrari inscrise in competitie si vor forma inca o colectie cool de sacose de cumparaturi, care va fi disponibila in toate magazinele Mega Image.

Premiul de popularitate, care consta intr-un iPad Air personalizat cu lucrarea castigatoare, a fost castigat de lucrarea semnata de Rares Fotau, care a fost cea mai votata lucrare de catre public.

 

Competitia de creatie Mega Chic by Mega Image s-a desfasurat in perioada 18 noiembrie – 31 decembrie pe site-ul Mega Image, unde tinerii creativi si-au putut inscrie ideile pentru a transforma sacosa de cumparaturi Mega Image intr-un accesoriu inedit de shopping.

Lucrarile finaliste au fost selectate in urma unui proces care a constat in vot public, fiind urmat de jurizare de specialitate. Din juriu au facut parte Domnica Margescu, fashion director ELLE Romania, Roxana Gibescu, curator Galateca, Cosmin Gogu, fotograf, si Adrian Nicolaescu, VP Marketing Mega Image.

 

"Ne bucuram enorm de faptul ca interesul comunitatii creative de a reinterpreta sacosa reutilizabila Mega Image a crescut comparativ cu anul trecut. Editia de anul acesta a competitiei Mega Chic a generat si mai multe inscrieri din partea participantilor, care au interpretat in cele mai variate si creative moduri temele propuse, inspirate din universul Mega Image," declara Adrian Nicolaescu (VP Marketing Mega Image).

 

"Intotdeauna imi place sa descopar talente noi, iar datorita concursului Mega Chic am avut din nou ocazia sa jurizez lucrari extrem de interesante. Tineri designeri sau artisti au venit cu idei noi, creative, moderne pentru acest proiect indraznet. Sper ca acest concurs sa devina o traditie si sa participe din ce in ce mai multi tineri", declara Domnica Margescu (fashion director ELLE Romania).

 

Roxana Gibescu (curator la galeria de arta contemporana Galateca) afirma:
"M-am bucurat mult sa particip la jurizarea celei de-a doua editii Mega Chic pentru trei noi categorii: Smart Community, Yummy Inspiration si Cool Statement, ce au adunat multe propuneri foarte interesante din partea tinerilor creativi romani. Cele trei ilustratii selectate nu doar definesc perfect tematicile date si integreaza simbolurile Mega Image, ci si dau dovada de maiestrie artistica, atat prin compozitie si mesaj, cat si prin detaliile atent lucrate."

 

"Am apreciat numarul mare de inscrieri in competitia Mega Chic precum si initiativa Mega Image pentru a incuraja si sprijini creativitatea locala," a declarat Cosmin Gogu (fotograf).



Sectiune



Related