Lidl ii surprinde pe studenti in sesiune

Lidl ii surprinde pe studenti in sesiune

Studentii din anii terminali din mai multe orase din tara, aflati in sesiunea de iarna, au fost energizati cu fructe, vitamine si ciocolata. Tinerii au gasit pe bancile facultatii un kit special de produse, pregatite de Lidl, care sa-i ajute sa treaca mai usor peste aceasta perioada incarcata.

Tinerii din invatamantul superior au intrat, in aceasta perioada, in focul examenelor din sesiunea de iarna. Fiecare serie de examene aduce cu ea, inevitabil, emotie, multe ore de studiu si consum mare de energie.

Pentru prima data, Lidl vine in sprijinul tinerilor care isi propun sa atinga performanta in sesiune pregatindu-le o surpriza plina de energie chiar in salile de examen.

 

"Este important sa existe o armonie intre minte, trup si suflet, iar aceasta trebuie sustinuta de o alimentatie corecta, de vitaminizarea organismului, de o constanta activitate fizica si de un somn odihnitor. Micronutrientii (vitamine si minerale) reduc stresul, oboseala si au capacitatea de a creste rezistenta organismului la suprasolicitarea din timpul sesiunii. Pentru o buna functionare a sistemului nervos, trebuie sa consumam alimente din cele trei categorii de nutrienti: vitamine, minerale si aminoacizi esentiali", a declarat Alina Stoica (nutritionist).

 

Studentii din anii terminali din mai multe Universitati din Romania au fost intampinati in salile facultatilor nu numai cu subiectele de examene, ci si cu un kit special de produse marca Lidl. Astfel, tinerii s-au bucurat de energizarea pregatita de companie care a constat in fructe, vitamine si ciocolata.

 

"Pentru a face performanta este nevoie de multa munca, daruire, dar si de sustinere din partea celorlalti. Suntem constienti ca, in perioada sesiunii, studentii au nevoie de energie si ne-am dorit sa le oferim un sprijin tinerilor aflati in ultimul an de studiu, care vor sa-si creasca sansele pentru cele mai bune rezultate. Una dintre misiunile Lidl este aceea de a forma si de a sustine tinerii cu potential din Romania care isi doresc o cariera de succes. In acelasi timp, ii asteptam pe cei mai ambitiosi sa se inscrie in proiectele noastre si sa faca parte din echipa de succes Lidl", a declarat Ileana Stefan (Director Resurse Umane).

 

Campania a inceput pe 28 ianuarie si s-a incheiat astazi. Compania Lidl a dorit prin aceasta actiune sa ii sprijine pe studenti intr-un mod inedit, in perioada primelor examene din 2016.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related